Perełki Tygodnia: 01.04.2015

Książki Tygodnia

Po tym jak wreszcie dorobiliśmy się regału, nie mogłam oprzeć się pokusie małych książkowych zakupów. Do naszej biblioteczki dołączyły "Dzienniki" Agnieszki Osieckiej, którymi już jestem oczarowana (aż nie mogę uwierzyć, że: a) miała 15 lat, w czasie gdy je tworzyła, b) można zapisać aż tyle w swoim dzienniku zaledwie w ciągu roku!) oraz "Toskania dzień po dniu" - czyli zapiski z bloga Małgorzaty Matyjaszczyk. Jeszcze tylko kilka miesięcy do naszego wyjazdu, także pora zacząć wczuwać się w klimat!



Uwaga - obie książki to drugie części z serii, co oznacza, że stała się rzecz niemożliwa w "walce" z moim perfekcjonizmem! Jeszcze nigdy chyba nie zaczęłam czytać żadnej serii nie od początku ;-) A tutaj w przypadku "Dzienników" zrobiłam to nawet całkowicie z własnego wyboru. Druga część po pobieżnym przewertowaniu jednak przemawiała do mnie dużo mocniej niż znacznie bardziej dziecięce zapiski z pierwszego tomu. "Toskanię..." z pierwszej części myślę, że jednak nadrobię. Ale kolejność nie ma tu chyba większego znaczenia. Nie mniej jednak to naprawdę ogromny sukces ;-)

A piękną ozdobę moich nowych literackich nabytków stanowią podpórki z Westwing. Małe cudeńka.


Muzyka Tygodnia

Cudowna...





Linki Tygodnia

Komentarze

  1. Podpórki rządzą! Świetne są! Muszę też sama poszperać na Westwing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justyna, a propos książki o Toskanii, w podobnym klimacie i tematyce jest blog "Dom z kamienia" Warszawianki, która rok temu przeniosła się z całą swoją rodziną do Marradi w Toskanii. Prosty szablon, ale bardzo ciekawie pisze, szczególnie wcześniejsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba skorzystam z tego treningu pozytywnej egoistki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędy językowe to artykuł dla mnie - już przy pierwszej stronie dotyczy mnie, aż boję się co będzie dalej :)
    A CCCHALLENGE to w ogóle nie mówię, jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog Małgorzaty Matyjaszczyk, to doskonały przewodnik. Znajdziesz tam nieocenioną bazę doskonałych fot i informacji na co patrzysz. ale i całe, możliwe do skopiowania plany zwiedzania :) Perełki kulinarne, miejsca o których wiedzą tylko tubylcy, itp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka przyjemna piosenka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłam zachwycona odkryciem "Zwykłego życia" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam kiedyś fragmenty dziennika Osieckiej w gazecie. Pamiętam, że mi się strasznie podobały. Było widać, że już jako mała dziewczynka miała niezwykłą wrażliwość. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe publikacje :) zaś jeśli chodzi o podpórki to również jestem pod wrażeniem.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczególnie przypadł mi do gustu Trening Pozytywnej Egoistki. Dzięki za link.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te linki tygodnia;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty