Kwietniowe Perełki

Ostatnio sporo się pozmieniało, jeżeli chodzi o moje podejście do blogowania. Z powodu mocno ograniczonej ilości czasu, często moja blogowa działalność kończyła się na cotygodniowych perełkach i nawet nie zauważałam, kiedy mijał następny tydzień i już przychodziła pora na kolejne zestawienie. W międzyczasie nie miałam już jak wygospodarować energii na bardziej rzeczowe i tematyczne wpisy, przez co blog przerodził się na pewien czas w składowisko linków. Chciałabym tego uniknąć i jeżeli już wiem, że zazwyczaj nie jestem w stanie napisać więcej niż jednego artykułu tygodniowo, to żeby jednak było to coś fajnego i przydatnego. I z tego właśnie powodu postanowiłam odejść od Perełek Tygodnia na rzecz Perełek Miesiąca. Myślę, że blog może na tym tylko skorzystać.


Obecnie pakujemy się nad morze i już wkrótce wyruszamy na tygodniowy wypoczynek. Na czas mojej nieobecności przygotowałam dla was zestaw kilku linków, które zainteresowały mnie w ostatnim czasie. Zapraszam :)

  • 7 inspirujących zasad huny - podoba mi się szczególnie "manawa", chociaż tak trudno wziąć się za siebie i przestać tłumaczyć sobie, że jutro będzie lepszy dzień na zmiany
  • Nie wtrącaj się w cudze ciało - wpis (a przede wszystkim zamieszczony w nim filmik "makeup shaming"), który mocno dał mi do myślenia. Przestałam dzięki niemu praktycznie całkowicie komentować, że ktoś ma na sobie "tonę tapety" itp. Bo jakie mam prawo żeby to oceniać czy wartościować? 
  • Zainwestuj w wolny czas - wpis z pomysłami na różne czynności, jakimi można się zająć w ramach rozrywki, z odnośnikami do innych ciekawych źródeł
  • Niestety chyba i mnie dopadło w tym roku wiosenne przesilenie...Może pora na kompleksowe oczyszczanie
  • Do tego checklista wykluczająca kolejne powody złego samopoczucia - naprawdę dobre (podpatrzone u Styledigger). Nawet nie wyobrażamy sobie jak wiele zależy od tego czy nie jesteśmy czasem głodni czy niewyspani. (ENG)
  • Photogramio - przyjemny program online do obróbki zdjęć, oferuje sporo fajnych filtrów
  • Amerykanie próbują wymówić nazwy polskich miast - urocze i zabawne
  • Przecudny pomysł na własnoręcznie wykonane książkowe okładki!
  • Lalki - o ile ładniejsze i bardziej dziewczęce w naturalnej wersji
  • Pisałam już na FB o "Magii kłamstwa" czyli serialu, który obecnie oglądam. Tak jak wspominałam, zamieszczono również świetne komentarze Paula Ekmana - specjalisty od mowy ciała (będącego inspiracją do stworzenia serialu) do każdego odcinka, prezentujące najważniejsze ciekawostki zawarte w danej części serialu. Czyli wiedza plus świetna rozrywka. (ENG)
  • I na koniec świetna baza ponad 40 stron, skąd można pobierać darmowe zdjęcia do własnego użytku wraz z prostym wytłumaczeniem poszczególnych rodzajów licencji.

Komentarze

  1. Strona do obróbki zdjęć, jest cudowna. Od dawna szukałam czegoś dzięki czemu będę mogła fajnie obrabiać zdjęcia na komputerze. Do tej pory robiłam to na telefonie ( swoją droga w świetnym programie). Nie mniej jednak bardzo Ci dziękuję :* Same perełki i same przydatne strony. Dokąd się wybieracie? Miłego wypoczynku. Mam nadzieję, że pogoda dopisze, bo nad morzem ostatnio trochę kapryśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za linki, są świetne. Chyba najbardziej spodobały mi się pomysły na własnoręcznie wykonane książki. Takie to proste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. perełki raz w miesiącu też zawsze spoko : ) większa szansa na ogarnianie wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję za perełki. Uwielbiam je! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie mojego tekstu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zapas czasu" Świetna strona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idę czytać. Nie wiem kiedy nadrobię wszystkie blogowe zaległości. Ale WIEM że warto, bo zawsze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na fejsie widziałam filmik z próbą wymówienia polskich miast :) bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Happyholic.
    Śledzę Cię od jakiegoś czasu. Bardzo Ci kibicuję, bo uważam, że dostarczanie ludziom pomysłów na szczęśliwe życie, to bardzo potrzebna misja. Sama z Twoich pomysłów korzystam. I dziękuję za polecenie mojego wpisu o sposobach na wolny czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. o ..mały zastój mam na blogu z braku czasu..a widze ze ludzi przybywa i komentarze sa..wchodze w statystki i wszystko jasne ;) dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Nie wtrącaj się w cudze ciało" - zgadzam się. Często widzę, jak dziewczyny na blogach piszą np. artykuły na temat dziewczyn, które przesadzają z makijażem. Zetknęłam się też z "najgorszymi makijażowymi technikami blogerek". Mnie też nie wszystko się podoba, ale to w końcu sprawa tych dziewczyn i obiecałam sobie, że nigdy takiego posta na napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za polecenie bardzo ciekawych artykułów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy ma prawo decydować o swoim wyglądzie i innym nic do tego!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenne przesilenie! A kysz! Jak ja zawsze się cieszę jak widzę perełki na happyholic! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw tych linków, właśnie sobie sprawdzam :) A jak po wczasach ;)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się jak najbardziej z tym, że nie powinno się oceniać wyglądu innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za linki i polecenia! Kolejna porcja do czytania wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten program do obróbki zdjęć jest genialny! Dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a gdzie perełki majowe i czerwcowe?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty