Perełki: 19.07.2015

Przez dość długi czas Perełek na moim blogu nie było. Chyba na jakiś czas potrzebowałam odpoczynku od ciągłego wyszukiwania inspiracji. Ale jak widać długo bez tych poszukiwań nie potrafiłam wytrzymać. Dlatego powracam ze świeżą porcją linków i innych fajnych rzeczy :) Co do samego cyklu, nadal będzie on pojawiał się dość nieregularnie, ale na pewno znacznie częściej niż ostatnio. Zaczynamy :)

Muzyka 

Dostałam od Marka zupełnie niespodziewany prezent (bez żadnej okazji!) - trzy płyty, o których naprawdę marzyłam. Ostatnio dość mocno wkręciliśmy się w kupowanie płyt i muszę przyznać, że słuchanie w ten sposób muzyki daje zupełnie inne wrażenia. Czuję, że nasza kolekcja będzie bardzo szybko się powiększać. 

Tym razem do naszych zbiorów dołączył Hugh Laurie ze swoimi dwoma genialnymi płytami w specjalnych edycjach "Let them talk" i "Didn't it rain". Uwielbiam dosłownie każdą jego piosenkę.

A do tego wszystkiego niesamowity zespół Rhye, który również już kiedyś polecałam na blogu. Idealna płyta na romantyczny wieczór we dwoje.


 

Nowe rzeczy

Po wpisie z metamorfozą naszego mieszkania zadawaliście pytania odnośnie tablicy - "weekplannera". Kupiłam go oczywiście - jak ostatnio większość naszych domowych dodatków - na Westwingu. I muszę powiedzieć, że rewelacyjnie się sprawdza, a przy okazji jest bardzo fajną ozdobą.

I nareszcie udało mi się upolować kawiarkę! I to miętową (również na Westwingu). Po tym, jak nasza poprzednia niestety zakończyła swój żywot, nie mogliśmy się przekonać do smaku kawy zaparzanej w jakikolwiek inny sposób. Jeśli kawa to jak dla mnie tylko z kawiarki. Różnica jest po prostu niesamowita.


Linki 

  • Today's Very Short List - świetna stronka, niestety dość rzadko ostatnio aktualizowana. Ale jej zamysł i prostota bardzo mi się spodobały. Każdy dzień tygodnia związany jest z inną tematyką. Każda lista VSL dotyczy jednego z tych tematów i składa się z trzech powiązanych z tymże tematem inspiracji. (ENG)
  • TOP 100 infografik o modzie - ogromne źródło przeróżnych ciekawostek i porad + na bieżąco aktualizowane tablice na Pintereście: dla niej i dla niego. (ENG)
  • Co przeczytać w następnej kolejności? Świetna stronka, która dobiera dla nas lektury na podstawie wpisanej do wyszukiwarki książki, jaka ostatnio nam się spodobała. (ENG)
  • Kalkulator snu. Do sprawdzenia kiedy najlepiej położyć się spać, jeśli chcemy wstać o określonej godzinie. Bazuje oczywiście na półtoragodzinnych cyklach snu. (ENG)
  • Pięć prostych rzeczy, które pomogą Ci się zmotywować. Uśmiechnęłam się szeroko przy wzmiance o filmie "Nigdy w życiu", bo na mnie działa on identycznie! :)
  • Bardzo stary, ale nadal niezwykle aktualny wpis Gali Darling. Teoretycznie o tym, jak stać się popularnym. Dla mnie jednak stanowi ogromną inspirację do tego jak pisać i jakie treści tworzyć i zamieszczać na blogu. Jestem jeszcze lata świetlne od takiego poziomu, ale te wskazówki są zbieżne z tym, do czego chciałabym dążyć. (ENG)
  • 150+ najlepszych narzędzi dla blogerów - bardzo przydatny zbiór
  • Nie musisz być wszystkim ani każdym - Edyta jak zawsze trafia w samo sedno. Na ten moment bardzo dla mnie aktualny wpis.
  • Cycki Marlenki - "Kaśka miała problem ze sklejanymi samolotami Mareczka, dopóki ten się nie wziął i nie wyprowadził. Wtedy jej tych walających się po całym mieszkaniu papierowych modeli zaczęło brakować. Mareczek z kolei w tydzień po wyprowadzce zatęsknił za Kaśkowym zrzędzeniem, bo kto jak kto, ale ona to akurat zrzędzić potrafiła pięknie…" 
  • I na koniec bardzo wartościowy wpis Michała Pasterskiego o toksycznych związkach.

Komentarze

  1. Bardzo mi miło, że jestem wśród Twoich Perełek. To zdecydowanie fantastyczny początek tygodnia :) Widzę, że jesteś zadowolona z zakupów na Westwing. Ja jakoś się nie mogę przełamać, wolę chyba tradycyjne sklepy internetowe, chociaż zawsze przeglądam i do wielu rzeczy na Westwing wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie wkurza cię ten tygodniowy planer tym, że widzisz odcinek od poniedziałku do niedzieli (czy u ciebie: od niedzieli), a później "znienacka" wyskakuje nowa kartka, a tam stos zadań, których nie widziałaś np w piątek, bo wtedy wisiała stara kartka, z zadaniami na kończący się tydzień?...

    Chciałabym, aby ktoś pomyślał o czymś takim, ale aktualizowanym codziennie, żebym nie musiała patrzeć na wykonane już zadania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały urok tej tablicy polega na tym, że to magnetyczna tablica suchościeralna. Nie ma żadnych kartek, wszystko na bieżąco :)

      Usuń
  3. Ciekawa sprawa ten planer. Może wykombinuje sobie u siebie coś takiego. Przyda się zwłaszcza Panu B. :)
    Muzyka cudowna :) Kocham te płyty. Szkoda, że zawsze mi żal pieniędzy na nowe krążki. Zawsze mam pilniejsze wydatki :( Może kiedyś zacznę kolekcjonować płyty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to najtańsza pasja ale daje strasznie dużo radości. Piękna sprawa :)

      Usuń
  4. Ja też czekam na swoją pierwszą przesyłkę od Westwing :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kawiarka :) Marzy mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne linki! Idę czytać! ps. Kawiarka urocza, też nie mogę pić innej kawy niż parzona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty