Perełki 13.08.2015

PRZYJEMNOŚCI

Cudownie po pracy wybrać się nad rzekę i tak maksymalnie odpocząć. Totalny chillout....

 I za to właśnie kocham obecną pogodę!


LINKI

  • Bardzo dobry wpis Agnieszki Jakubowskiej o tym, w jaki sposób prowadzić wyjątkowe, udane rozmowy
  • I coś podobnego, aczkolwiek znacznie bardziej wyczerpującego temat - tekst "How to Develop Your Charisma and Become More Likable" - mega inspirujący i pełen naprawdę wartościowych wskazówek wpis (szczególnie przemówił do mnie prosty, ale jak obrazowy przykład Marylin Monroe)
  • Psychogeografia - nowe dla mnie pojęcie, ciekawa sprawa
  • Chłopak śpiewający tę samą piosenkę w 15 różnych miejscach - cudownie słychać subtelne różnice pomiędzy tym, jak w danym pomieszczeniu czy otoczeniu rozchodzi się i brzmi głos. 
  • Radio dla uczących się angielskiego - Voice of America - genialna sprawa! Słucham praktycznie codziennie nowej, pojawiającej się każdego dnia 30-minutowej audycji przeznaczonej specjalnie dla uczących się języka. Jest ona nagrana w lekko zwolnionym tempie, przy wykorzystaniu ograniczonego do pewnego podstawowego zakresu słownictwa. Bardzo, bardzo efektywne narzędzie - przynajmniej w moim wypadku. Wiem, że jest sporo tego rodzaju podcastów, ale te audycje jakoś wyjątkowo przypadły mi do gustu.
  • Samolotowa biblioteczka, czyli jakie książki są najczęściej gubione w samolotach
  • Zdecydowanie zgadzam się, że bycie dość intensywne zajętym (w odpowiedni oczywiście sposób) można uznać za sekret dobrego samopoczucia (ENG)
 
Kilka dni temu poznałam ezebee.com - portal zrzeszający twórców rękodzieła, projektantów, artystów (i nie tylko), stanowiący ciekawe połączenie mediów społecznościowych oraz platformy handlowej, na której każdy może bezpłatnie założyć swoje showroomy, sklepy internetowe a także oczywiście skorzystać z drugiej strony - wyszukiwać i nabywać różnego rodzaju unikatowe perełki. Moją uwagę przykuły m.in. piękne, drewniane zakładki z Jaśminowego Zakątka, mega pozytywne kolczyki z INradima oraz delikatne bransoletki od W Hand Works. Ponieważ lubię szperać po tego typu stronach, postanowiłam podzielić się z wami wiadomością o tym miejscu oraz zostać przy tej okazji patronem medialnym platformy. Znacie, korzystacie?

Komentarze

  1. Hej, mam problem bo po kliknięciu na "samolotową biblioteczkę" odnosi mnie do tego samego linka co w przypadku "Voice of America" :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawie jak tylko wrócę do domu, dzięki za informację! Tutaj prawidłowy adres: http://www.kawerna.pl/aktualnosci/ksiazki/item/9871-samolotowa-biblioteczka-czyli-jakie-ksiazki-sa-gubione-w-samolotach.html

      Usuń
  2. Dzięki za artykuł o psychogeografii! Ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, szczególnie dziękuję za voice of america i pierwsze dwa linki : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. VoA naprawdę polecam. To tylko pół godzinki dziennie, a już widzę ogromne efekty :)

      Usuń
    2. Podbijam - bardzo dziękuję za linka do voice of america!

      Usuń
  4. Voice of America- świetna stronka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też cieszę się, że dzięki Tobie znalazłam coś dla siebie - voice of America. Wielkie dzięki! Czegoś takiego właśnie szukałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za link : "How to Develop Your Charisma and Become More Likable", który pokazał mi jak ważne jest to, aby to inni czuli się dobrze w trakcie, a zwłaszcza po rozmowie z nami, bo przecież tak łatwo zapomnieć, że drugi człowiek też chce czuć się ważny i warto mu pokazać, że nie tylko go słyszymy, ale przede wszystkim słuchamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Weszłam na ezebee i już przepadłam :P Biorę się za resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też niedawno odkryłam ezebee i przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty