Perełki: 19.08.2015

Przyjemności

W tym tygodniu w rankingu przyjemności zdecydowanie zwyciężyło pyszne, domowe sushi przyrządzone przez Marka. Nie da się ukryć, że nie wierzyłam do końca, że uda mu się stworzyć coś podobnego jak w profesjonalnej restauracji, a ku mojemu zaskoczeniu jego wersja była jeszcze lepsza. Pyszności!


 

Zakupy

 No dobrze - pora się przyznać... Jestem bardzo oszczędną osobą i zbyt częste zakupy, a już tym bardziej wizyty w galeriach handlowych, nie sprawiają mi zazwyczaj zbyt dużej frajdy. Jednak co jakiś czas - po dłuższym okresie bez żadnych nowych nabytków - nachodzi mnie nagła ochota na sprawienie sobie czegoś nowego, i to najlepiej kilku rzeczy z różnych dziedzin. I od kilku dni coś takiego właśnie za mną chodziło.

Pisałam Wam już na FB o moich poszukiwaniach zniżkowych zabiegów kosmetycznym, które z wspominanej oszczędności zamieniły się jednak w Domowe SPA. Zaczęłam poszukiwania gdzie indziej i ruszyłam na stronę z kodami rabatowymi (Picodi), a dokładniej rzecz ujmując skorzystałam z mobilnej aplikacji tego właśnie portalu (dla zainteresowanych: aplikacja na iOS lub w sklepie Google Play). 

Co udało mi się upolować? Trzy rzeczy - każda z kompletnie innej dziedziny.

1. Jestem ogromną fanką sukienek, więc po pierwsze skorzystałam z kuponu na 30 zł na nową kolekcję w Promodzie - jednym z moich ulubionych sklepów z ubraniami
2. Później znalazłam bon z 25-procentową zniżką na pudełko z kosmetykami beGlossy - jako, że już grubo ponad rok temu zakończyłam subskrypcję tego rodzaju kosmetycznych paczek, z wielką ochotą skusiłam się na jego pojedynczy zakup
3. Na końcu znalazłam informację o promocji w Empiku i nastawiłam się na przegląd wyprzedażowych płyt - udało mi się znaleźć upatrzoną już od dawna płytę Soyki za jedyne 18,99 zł (51% zniżki).
Jak dla mnie bardzo udane zakupy!

Udało nam się również wreszcie upolować na Westwingu blender kielichowy, także zaczynamy z lekkim opóźnieniem sezon na koktajle i smoothie!


Linki

  • Na początek super zestawienie 87 książek polskich blogerów i vlogerów
  • "Po Cudzemu" ma ogromne szanse na zostanie moim ulubionym programem na YT - czyli o angielskim zupełnie, zupełnie inaczej. Super!
  • Ostatnio bardzo dużo tu wpisów Natalii, ale naprawdę wrzuca wpis za wpisem - prawdziwe perełki, tym razem ćwiczenia na fotograficzną kreatywność
  • Chcielibyście posłuchać czegoś świeżego? Zapraszam na genialne muzyczne playlisty Zapętlone. Uwielbiam.
  • Better Living Through Podcasts - artykuł z linkami do naprawdę fajnych, inspirujących podcastów (ENG)
  • Moodboardy dla mysiwłosych - bardzo mi się podoba, szczególnie, że sama od kilku dobrych miesięcy wracam do swojego naturalnego, lekko szarawego odcienia włosów. Podoba mi się :)
  • Psychotest "Who do you think you are". Niby tylko 10 krótkich pytań, a jednak w moim przypadku wynik idealnie opisał moje podejście do własnej osoby (ENG)
  • Fajne, rzeczowe porównanie Airbnb i hotelów - bardzo dla mnie na czasie, bo dopinamy ostatnie plany przed naszym włoskim wyjazdem w nieznane :)
  • Jak zmienić zwykły pędzel do pudru w ten do konturowania? Banalna sprawa.

Komentarze

  1. Polecam airbnb, ale jeszcze bardziej- couchsurfing :) Szczególnie, jeśli nie zależy Ci na wygodach, tylko na dobrej cenie (a właściwie braku ceny :P) i poznaniu interesujących ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na couchsurfing jeszcze mi trochę brak odwagi, także chyba padnie właśnie na airbnb.

      PS. W jakich miejscach 'couchsurfowałaś' :)?

      Usuń
    2. Zarówno airbnb, jak i cs w USA :) Tutaj opisałam kilka wrażeń, choć od tamtego czasu sporo ich jeszcze przybyło :) http://za-oceanem.blogspot.com/2013/10/jak-obnizyc-koszty-urlopu-i-poznac.html

      Ogólnie mówiąc, moje wrażenia zawsze były bardzo pozytywne i zawsze polecam te metody. Na CS bardzo popularne są opinie i rekomendacje, zawsze wyszukiwałam osoby, które nie budziły w tej kwestii zastrzeżeń i odpukać, nigdy się nie "nadziałam". Jedyny moim zdaniem minus CS jest taki, że nie zawsze domy są czyste, ale obchodzę to biorąc na wszelki wypadek swoją pościel i klapki pod prysznic :) W razie pytań- pisz śmiało :)

      Usuń
    3. Dzięki za link do wpisu, przyznaję, że mocno zachęca do spróbowania takiego rodzaju podróżowania. Hmm... muszę to przemyśleć :D

      W sumie racja, jeżeli ktoś posiada same fajne rekomendacje to trudno by okazał się kimś podejrzanym ;-) myślę, że podobnie w sumie na airbnb - od teraz będę szukać głównie według tego kryterium ;-)

      Usuń
  2. ja tez nie kupuje mega duzo, teraz za to mam pewne plany i musze zacisnac pasa.. Promod lubie, zawsze sobie cos kupie, jak jestem przejazdem. podobala mi sie letnia kolekcja. do koloru swojego nie wroce, bo niestety mam coraz wiecej siwkow :-(. a co do mnie- couchsurfing nie dla mnie. mialam niefajne doswiadczenie. trafilam po prostu na dziwnych hostow ;-)). z tymze na spotkaniu couchsurfingowcow spotkalam kilku fajnych ludzi. ale wole jednak tradycyjne metody, bez oszczedzania i poznawania dziwakow. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie postanowiłam - póki jeszcze nie będę miała siwych przebłysków - pozostać przy swoim kolorze. Nie miałam już takich niefarbowanych włosów z 7 lat, także to spora nowość. Ale jak na razie bardzo pozytywnie :)

      Właśnie tego boję się w couchsurfingu. Jednak te dwa tygodnie urlopu to dla mnie megaważny czas i nie chciałabym się przypadkiem męczyć z kimś, kto mi nie podpasuje. Na pewno super przygoda, no ale nie potrafiłabym chyba.

      Usuń
  3. Zamówiłam ostatnio też pudełeczko ale to Inspiredby, było przecenione. Wczoraj przyszło a ja cieszyłam się jak dziecko. Taka mała sprawa a ile radości ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogę spytać kogo pudełko wybrałaś :)?

      Usuń
    2. Kasi Tusk, głównie ze względu na perfum Daisy Dream, pachnie przepięknie :)

      Usuń
  4. jak zwykle trafione w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo przypomniałaś mi jak bardzo zawsze chciałam zrobić domowe sushi! :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dzięki! Tym razem dużo linków w sam raz dla mnie. Głownie te do słuchania: angielski, muzyka i podcasty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww <3 Dzięki wielkie za polecenie!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam sobie ten psychotest i cały czas nie jestem w stanie zrozumieć jak w tych dziesięciu pytaniach udało się im się tak brutalnie mnie rozgryźć ;) Świetna sprawa. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję pięknie za polecenie mojego wpisu, cieszę się, że to co robię, ma wartość dla innych.

    Pędzę czytać pozostałe linki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty