Perełki: 06.10.2015

Przyjemności

Było ich bardzo dużo w minionym tygodniu. Odkąd rozpoczęłam wyzwanie 100happydays (które możecie śledzić na moim koncie na Instagramie), faktycznie zaczęłam przykładać znacznie większą uwagę do pozytywnych doświadczeń. Chociaż nie umieszczam codziennie zdjęć - są miejsca, momenty i przeżycia, które chcę mieć tylko dla siebie i nie chcę zaburzać ich cykaniem fotek - to muszę przyznać, że to działa. To zabrzmi jak wyznanie uzależnionego, ale 'jestem szczęśliwa' już 15 dzień z rzędu ;-)

W tym tygodniu byliśmy między innymi na otwarciu nowej restauracji w Bielsku-Białej, sygnowanej marką Kurta Schellera - przepyszne, azjatyckie jedzenie. Oprócz tego przygotowywałam włoską kolację dla znajomych i pierwszy raz w życiu pokusiłam się o domowy wyrób makaronu. Udało nam się tym samym wykorzystać pamiątkę zakupioną w Pitigliano - wałek do robienia Pici. Co jeszcze? Super frajda z zapisywania ulubionych dań w przepiśniku i dużo, dużo czasu z angielskim. Nauczyłam się uczyć go w taki sposób, że jest to dla mnie prawdziwa rozrywka. I wreszcie udało mi się zakończyć jeden z moich celów, nad którym działałam już kilka lat. A mianowicie obejrzałam wszystkie filmy z TOP100 Filmwebu. Wkróce na pewno podzielę się moimi ulubieńcami z tego zestawienia.


 

Muzyka

W tym tygodniu słuchałam na okrągło trzech piosenek.
 


Linki

Komentarze

  1. Uwielbiam wyzwania, spadam do Styledigger, żeby się go podjąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajne. Ja właśnie wróciłam z wieczornego spaceru po nieznanej okolicy :)

      Usuń
  2. Świetny ten wałek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe wyzwanie, naprawdę trudno w dzisiejszych czasach cieszyć się z zwykłej codzienności. Takie podejście może pomóc nam przejrzeć na oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przed chwilą odkryłam "Magnets" od Disclosure i Lorde. Wchodzę na Twojego bloga i widzę ją w polecanych haha :D
    A książka kucharska genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Same PEREŁKI! Ciekawa jestem tej knajpki, bo sama jestem z Bielska :) A taki wałek pierwszy raz widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię robić zdjęcia i utrwalać piękne momenty, ale czasami tak jak Ty nie chcę ich zaburzać cykaniem fotek. tylko że za jakiś czas żałuję, że nie zrobiłam tego zdjęcia na pamiątkę ;) wspomnienia wspomnieniami ale zdjęcia jakoś mocniej oddziałują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wałek mi się podoba :) Jak smakuje domowy makaron? Przyznam że jeszcze nigdy nie robiłam, na pewno jest o niebo lepszy niż kupny.. :) Jak zawsze dobra porcja linków ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa z włoskim jedzeniem dla znajomych. Uwielbiam takie tematyczne imprezy/kolacje/ inicjatywy. Bardzo miłe:) Co do angielskiego o którym pisałaś to dobrze zrozumiałam ze ma to powiązanie z przepisami?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem ciekawa Twojego sposobu na naukę angielskiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się pod prośbe ;) też bym chciała się dowiedzieć ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja również !! Koniecznie :)

      Pozdrawiam
      Mała_A

      Usuń

  10. Ciekaw jestem, które filmy z TOP100 polecisz, czekam na artykuł. Muszę też poszukać badań związanych z tym, co wpływa na to, że ludzie słuchają na okrągło tych samych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta aplikacja The Long Tail :) Od dawna używam Spotify, ale jej istnieniu nie miałam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty