Perełki: 11.10.2015

Przyjemność


W tym tygodniu otrzymałam piękny prezent od Happiness Boutique - sklepu internetowego specjalizującego się w sprzedaży biżuterii, ubrań i różnego rodzaju akcesoriów. W paczce znalazłam wyjątkowy naszyjnik, który możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Warto wspomnieć o tym, że sklep ten oferuje darmową dostawę do Polski (także spokojnie możecie szukać w nim czegoś ładnego dla siebie), fajny program lojalnościowy dla klientów oraz rozdania





 

Muzyka 

Jak już wspominałam wam na Instagramie, bardzo mocno zaszaleliśmy w piątek jeśli chodzi o zakupy płytowe. Nasza kolekcja powiększyła się o kilkanaście nowych płyt. Różni wykonawcy, różne gatunki... Cudownie!

Linki


Komentarze

  1. podoba mi się post o pielęgnacji wieloetapowej i fakty psychologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciała taki prezent dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa świetne linki! Tak w ogóle to bardzo lubię to, że dajesz tu angielskie pozycje bo to pomaga mi w nauce języka :D Chcę przeczytać więc nie ma wymówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest naprawdę fajny sposób na naukę angielskiego :) Sama zauważyłam, że w żaden inny sposób nie uczę się tak skutecznie, jak przy okazji robienia rzeczy, które faktycznie mnie interesują, które sama dla siebie lubię robić :)

      Usuń
  4. I juz znalazlem cos ciekawego :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bizuteria to wyglada jak gnioty ze sklepu wszystko za 5 zlotych. Chinszczyzna, panie! :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty