We dwoje #7 - Randki miesiąca

Dzisiaj chciałam się podzielić z wami naprawdę prostym, a fajnym sposobem na wprowadzenie czegoś ciekawego do swojego związku. Pomysłem tym podzielili się w swoim filmiku Mimi i Alex Ikonn, gdzie opowiadali oni o swoich sposobach na zbudowanie i utrzymanie dobrej relacji miłosnej.




Idea polega na tym, że raz w miesiącu, na zmianę, jedna osoba przygotowuje randkę-niespodziankę. Druga połowa nie ma pojęcia w którym dniu miesiąca ona się odbędzie, na czym będzie polegać itd. To wszystko pozostaje tajemnicą aż do dnia randki. Z racji elementu zaskoczenia, należy oczywiście dyskretnie upewnić się, że w danym dniu nasz partner będzie miał wolny czas. Inaczej zamiast miłej niespodzianki, cała zabawa może przerodzić się raczej w nerwówkę. 

Sama randka nie musi być nie wiadomo jak wyszukana i oryginalna. Czasem to może być 'zwykły' spacer po nieodwiedzanej dotąd okolicy, spróbowanie wspólnie nowej rozrywki czy wieczór z filmami. Jeśli jednak tylko lubicie trochę pogłówkować, zachęcam was do próbowania też bardziej kreatywnych randek.

W kolejnym miesiącu randkę z zaskoczenia przygotowuje druga osoba. I tak co miesiąc na zmianę. To świetny sposób na pokazanie drugiej osoby naszego uczucia, na wspólne spędzenie czasu, który ciężko być może wygospodarować na co dzień i oczywiście na niezapomniane wspomnienia. Ja na pewno spróbuję wdrożyć ten pomysł w swoim związku.

Komentarze

  1. Świetny pomysł :) My kiedyś robiliśmy sobie drobne upominki raz w miesiącu, chyba pora do tego wrócić ;) Ostatnio widziałam, że niedaleko otworzyli salon gier - idealne miejsce na randkę-niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Rok temu z Panem M. co prawda tylko raz do roku każde ale przygotowaliśmy dla siebie niespodziankowe randki i było to rzeczywiście bardzo ekscytujące.
    P.S. Jeśli znajdziesz chwilkę to zapraszam Cię na nową odsłonę bloga - niestety coś się posypało i ponoć blogger nie wyświetla moich nowych wpisów dawnym czytelnikom :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł w swojej prostocie! Czasami wystarczy coś niewielkiego, a może wprowadzić tyle radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam coś takiego zaproponować mojemu mężowi w ustalony z góry dzień miesiąca. Ale pomysł, żeby randka dodatkowo była niespodzianką jest super! Tylko jeszcze potrzebuję równie dobrego pomysłu co na czas randki zrobić z dziećmi, hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na posty! U mnie w związku niekoniecznie muszą to być randki-niespodzianki, po prostu któreś z nas rzuca hasło "Robimy... ?", "Jedziemy do...?" i tyle. Latem raczej nie narzekam na brak pomysłów, ale w okresie jesienno-zimowym ciężko wymyślić coś kreatywnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, już zaczynam główkować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ostatnio myślałam właśnie o zabraniu chłopaka po prostu na kolację-randkę, bo ostatnimi czasy nigdzie nie byliśmy, więc idealnie trafiłaś z tym postem. Oglądam filmik i planuje. Na razie nic nie będe mówiła o tym chłopakowi, do pierwszej randki-niespodzianki, a potem powiem, że kolej na niego. Dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wspaniały pomysł! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. randki niespodzianki są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysł serio jest extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry pomysł na utrzymanie wzajemnego zainteresowania i na walkę z rutyną w związku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę :) Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wrażenie, że ja już kieeedyś czytałam teksty, które od jakiegoś czasu umieszczasz na swoim blogu?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z niespodziankami super. Nie masz pojęcia, który to będzie dzień więc codziennie rano wybierając się myślisz.. a może to dziś? I już inaczej komponujesz strój, inaczej dobierasz dodatki, może makijaż taki nieco inny. Szkoda tylko, że nie ma z kim takich randek urządzać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak spojrzałam na początek tego wpisu, to pomyślałam, że żeby mieć idealny związek wystarczy być piękną brunetką, która znalazła idealnie pięknego blondyna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale czad! Na pewno to sprawdzę! Uwielbiam filmiki Mimi, ona jest taka pełna energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uważam, że to świetny pomysł. Taka kreatywność na pewno bardzo pozytywnie wpłynie na rozwój związku. Na pewno pomoże to uniknąć takiej stagnacji. Ja pamiętam moje początki związku, poznaliśmy się na mydwoje, sporo o sobie wiedzieliśmy dzięki rozmowom przez ten portal, dzięki czemu każde kolejne spotkanie to była naprawdę fajna niespodzianka. Każde spotkanie w innym miejscu, w innym klimacie, ale takim, który pozwalał nam się wzajemnie poznawać. Im dłużej byliśmy ze sobą, tym bardziej po prostu zaczęliśmy normalnie traktować randki, jesteśmy już w związku prawie 2 lata i jak tak teraz sobie przeczytałam ten pomysł, na pewno przyda się odrobina takiego "szaleństwa" w naszym związku :) Mimo, że wszystko jest super między nami, takie coś może rzeczywiście jeszcze bardziej pobudzić nasz związek :) Dzięki za dobrą wskazówkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To zalezy co tak naprawdę przez to rozumiemy. Myśle ze warto jest przeczytać taki artykuł i wówczas zastanowić się nad tym czego my szukamy w sieci i na portalach randkowych https://www.mydwoje.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty