Perełki: 01.12.2015

Muzyka Tygodnia

W tym tygodniu w moich głośnikach rządziła zdecydowanie Norah Jones z płytą "Little Broken Hearts". Cudowne dźwięki na jesienno-zimową aurę. Kupiliśmy tę płytę raczej przypadkiem, ale był to bardzo dobry przypadek. Dałabym wiele by wybrać się na koncert Norah.



 

Linki Tygodnia


Na koniec mam dla Was niespodziankę. Jak wiecie jestem ogromną fanką malowania po numerach i staram się zarazić tym zajęciem również moich znajomych. Dla jednego z moich kolegów obraz okazał się świetnym i bardzo trafionym prezentem na rocznicę ślubu. Efekt jest równie piękny (a nawet chyba nieco lepszy) jak w przypadku naszego obrazu. Zobaczcie sami!  

Z okazji zbliżających się świąt mam dla Was rabat 10% na zakupy w sklepie Artimento - na hasło "Happyholic". Myślę, że może to być naprawdę świetny pomysł na gwiazdkowy prezent.


Komentarze

  1. Fajny ten kalendarz, ja mimo wszystko wolę ten z czekoladkami, wiadomo czemu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lepiej taki "inny kalendarz" i do tego tabliczka dobrej czekolady ;) ? Choć mam sentyment do czekoladowych kalendarzy adwentowych (bo co roku dostawałam taki od mamy ;) to jak ostatnio spróbowałam jednej czekoladki to pomyślałam: Jezu jak ja mogłam się nim zajadać, przecież ta czekoladopodobna czekoladka koło czekolady nawet nie stała :D

      Usuń
    2. Najlepiej faktycznie połączyć oba :)

      Usuń
  2. Dziękuję za perełki. Mam pytanie, czy to co piszemy w aplikacji 750 words, ktoś to czyta ? Z tego co zrozumialam piszemy dla siebie, ale wolę się upewnić. Ciekawe narzędzie, choć zastanawia mnie na jakiej podstawie ocenia nasz sposób myślenia, gdyż wskazało mi na family, gdzie w tekście pisałam o czymś kompletnie innym.
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, bo nie zgłębiałam tej aplikacji. Na razie tylko pobieżnie mnie zainteresowała. Może ktoś inny się wypowie? :)

      Usuń
    2. Nikt tego nie czyta, to jest prywatne. A jeśli chodzi o tą ocenę, to serwis działa po angielsku, nie rozumie polskiego, może przeanalizował jakieś podobnie brzmiące słowa, ale z tej analizy pisząc po polsku nie skorzystamy.

      Usuń
  3. Piękny obraz wyszedł. Też kiedyś próbowałam. Chyba czas do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo super! Ja jadę do Wiednia za 2 tygodnie więc z pewnością skorzystam z porad w linku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz!:D Napisz na ten temat coś więcej Justyna!:D I o jodze, niezmiernie zachęcająco!:D Bardzo proszę!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spadłaś mi jak z nieba z tym obrazem. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach zakup w sklepie Artimento, ale czekam na troszkę inną okazję niż święta, bo tu już mam zaplanowane co i jak ;)

    Wielkie dzięki za link do "10 sposobów na odstresowanie dnia". Na pewno się przyda! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przy zakupie obrazu podać hasło, jeśli zamawiam przez internet? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem na 100% bo sama nie zamawiałam obrazów z kodami, ale na pewno przy zamówieniu powinno pokazać się jakieś okienko do wpisania hasła :)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Polecam :) Mój obraz już wisi na ścianie i nikt nie chce uwierzyć,że to ja malowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Wiednia wybierz się na dłużej niż jeden dzień. Przynajmniej weekend a najlepiej długi :) Trzeba mieć czas na posmakowanie tego miasta ale ostrzegam - ono uwodzi! Pozdrawiam ciepło z Wiednia.
    Beata

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty