Miłość od A do Z: Gotowanie

Będę uparcie powtarzać, że nie doceniamy najprostszych sposobów na to by okazać komuś uczucie. Szukamy nie wiadomo jak wymyślnych pomysłów, a są rzeczy, które sprawdzają się już od wieków. I takim magicznym sposobem na okazanie, że na kimś nam zależy, jest z pewnością przygotowanie czegoś pysznego właśnie dla tej osoby.

Zaznaczmy na samym początku (żeby uciąć wszelkie krzywdzące hasła typu "kobieta do garów"): uczucia w ten sposób może okazywać zarówno mężczyzna jak i kobieta! Jest to zupełnie uniwersalna zasada. 






Pamiętacie cytat z Jeżycjady? :

" - Koniec. Abrakadabra. Tyle czarów na dziś - a jutro będą nowe. Codzienne kuchenne czarowanie. Możliwe, że tylko tyle możemy zrobić dla tych, których kochamy. Umilić im jakoś ten groźny świat."

I przez kilka ostatnich dni wyjątkowo mocno mogłam odczuć to na własnej skórze. Przez cały ten czas nie opuszczała mnie wysoka gorączka, czułam się naprawdę fatalnie. I chociaż nie mogłam nic przełknąć, to jednak rozczulił mnie rosół, który mój M. przygotowywał dla mnie przez całe popołudnie. Kuchenna magia.

Przez żołądek do serca - to powiedzenie naprawdę nie kłamie. 

Komentarze

  1. Zgadzam się! A wspólne gotowanie - to dopiero frajda! Nawet jeśli są to jak w przypadku mnie i mojego ukochanego proste racuchy i jajecznica od których zaczęliśmy nasza przygodę w kuchni :) Teraz wspólnie testujemy przepisy i układamy nasz własny przepiśnik na całe życie razem :) Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - nie zawsze trzeba nawet gotować. Mnie rozczula, kiedy znajduję w domu czekoladę "na poprawę humoru".:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze: zdrówka, kolce z gardła precz! :-)
    A po drugie: zgadzam się w 100%

    No i pozdrowienia dla M. Rosół to nie "bele co" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dostać rosół przyrządzony samodzielnie przez ukochanego mężczyznę, aż miło jest chorować (tak myślę:).
    Szybkiego powrotu do zdrowia i dobrego samopoczucia:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się!
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżycjada?!Moja ulubiona seria! A cytat może z Frywolitek???
    http://spodziewajka.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty