Miłość od A do Z: Historie z przeszłości

Przed tym, co teraz łączy nas z drugą osobą, bardzo często było coś innego - inne związki. I ta przeszłość nierzadko bywa źródłem głębokich nieporozumień, niedopowiedzeń czy nawet kłótni. Czy warto grzebać w przeszłości miłosnej partnera?



W większości przypadków odpowiedź powinna być dość jednoznaczna i brzmieć: "oczywiście, że nie, to nie ma sensu i do niczego nie prowadzi". Bo najczęściej jest to prawda. 

A jak wygląda to w praktyce? Ciekawość bywa silniejsza. I zaczynają się pytania. Jaka ona była? Czy była lepsza w tym czy w tamtym? Co najbardziej ci się w niej podobało? Itp., itd.

Czy czujemy się lepiej po takich rozmowach i wyciąganiu z partnera takich szczegółów i detali? Czy takie wywlekanie przeszłości wnosi cokolwiek dobrego do związku? Szczerze wątpię. Zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, że to bardzo wysublimowana forma masochizmu.

Co da nam (ciężko wyciągnięta z przesłuchiwanego) informacja, że jedna z eks była od nas faktycznie szczuplejsza, a druga interesowała się modą i zawsze potrafiła się świetnie i stylowo ubrać? Jeśli kiedykolwiek pytałyście, to na pewno wiecie, że nic dobrego.

Zamiast pytać o to co było, naprawdę znacznie lepiej poświęcić energię na tworzenie tego, co jest teraz. Takie wypytywanie o przeszłość, może stać się naprawdę męczące i faktycznie popsuć fajną energię, która jest specyficzna, wyjątkowa i szczególna dla związku, który trwa.

W miejsce zadręczania się tym wszystkim, w czym możemy być gorsze od poprzedniczek (czy poprzedników) lepiej przywrócić się stanowczo do pionu, powiedzieć sobie samej kilka mocnych słów i zacząć wzmacniać to, co czyni nasz związek wyjątkowym i po prostu najlepszym. Znaleźć w sobie taką pewność siebie, która przyćmi tego rodzaju wątpliwości i pozwoli nie przejmować się tym, że przed nami był ktoś inny i ten ktoś mógł być w czymś lepszy od nas. To kompletnie nie ma znaczenia, uwierzcie mi na słowo. 

Koniec zadręczania się przeszłością. Więcej wiary w siebie i w swoje unikalne moce! 

Komentarze

  1. Tekst wprost stworzony dla mnie! Jestem właśnie taką masochistką, która uwielbia się porównywać do poprzedniej partnerki mojego chłopaka. Co gorsza - wydusiłam z niego wiele detali dotyczących ich związku, dodatkowo bardzo źle wpłynęło przeglądanie portali społecznościowych w poszukiwaniu informacji z przeszłości. Z takich skrawków informacji można stworzyć wiele wyimaginowanych historii, których jedynym zadaniem jest niszczenie tego co obecne. Cóż, teraz muszę z tym żyć,jak to się mówi: co się zobaczyło to się nie odzobaczy. Nie popełniajcie jednak mojego błędu, nie warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, później te detale strasznie prześladują... A to tak naprawdę kompletne głupoty, które nie mają żadnego znaczenia. Lepiej trzymać swoją ciekawość na wodzy ;-)

      Usuń
  2. Dokładnie tak, teraz nie wiem praktycznie nic o byłych mojego obecnego chłopaka. Czasem sie zastanawiam jakie mógł miec dziewczyny i czy może któraś była lepsza. ALe wtedy stawiam siebie w jego sytuacji. Czy ja myślę o moich byłych i porównuję M. do nich? Raczej nie. Każdy ma coś wyjątkowego do zaoferowania, a skoro jesteśmy razem tyle czasu i jest dobrze, to nawet nie mam specjalnie potrzeby wspominać kogokolwiek. Myślę, że on ma podobnie.
    A takimi pytaniami same możemy wywołać wilka z lasu ;P do tego stopnia, że on sam zacznie się zastanawiać, a może tamta i śmata była faktycznie lepsza i warto do niej wrócić?
    No chyba nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczescie nie musze porównywać, nie mam takiej potrzeby! Wiem, ze mój mąż to mój strzał w 10 i jestemsy razem szczęśliwi:)) Nie mogłam trafić lepiej i nikt go nigdy nie przyćmi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze gorzej jest tak partner wspomina swoją byłą. Nawet nie chodzi o porównania, ale np. teksty typu "byłem tu z X". Mój chłopak miał przede mną kilkuletnie związki, ale mi i tak się wydaje czasem, że jestem jego pierwszą dziewczyną :) nie znęcam się nad sobą bez potrzeby :D polecam innym to podejście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Ja jestem zdania, że jęzeli partner był w długim związku to lepiej odpuścić wypytywanie bo pewne rzeczy moga zaboleć. Ale jeżeli ktoś był "Panem Zycia" a nagle przedstawia sie jako skromna i cicha osoba to lepiej "wybadac" teren na początku...I skierować tą osobe na pewne badania do lekarza chorób zakaźnych :)
    pzdr, Marcin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. grzebać nie. zresztą to takie paskudne słowo. ale uważam, że dobrze jest coś wiedzieć na temat przeszłości partnera. i niespecjalnie widzę powód, żeby naszą miłosną historię zatajać. przecież to się zdarzyło, było, odcisnęło jakiś ślad na człowieku którego kochamy. jest ważne. z drugiej strony minęło, jest przeszłością, zamkniętym rozdziałem, który już się skończył więc nie jest dla nas w żaden sposób groźne.

    oczywiście nie mam tutaj na myśli pytań typu czy była lepsza, ładniejsze, chudsza, lepiej gotowała?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrozumiałam to wszystko dopiero po kilku latach związku ;) Ale lepiej późno niż wcale, nie? ;) Na początku zawsze byłam zazdrosna, dopiero znajomość z byłą mojego byłego sprawiła, że zaczęłam na wszystko patrzeć inaczej - chwała jej za to:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebowałam tego teksty, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy to samo dotyczy sie bylej zony? Ciagle zadreczam sie tym, ze juz komus slubowal milosc na wieki (i to nie bylam ja!). Wiedzialam o tym od poczatku i chyba faktycznie najlepiej sie z tym pogodzic. :( Uwielbiam Twoje teksty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i ślubował, ale życie zweryfikowało tą relację...widocznie musiało być im ze sobą baaaaaaardzo źle, skoro się rozwiedli. Jeśli on nie popełnił w tym związku nic strasznego (np. zdrada, bicie itp.) to chyba nie ma o czym myśleć, wywlekać i martwić się ;)

      Usuń
  10. Nie widzę powodu by wypytywać o to jaka była poprzednia partnerka, ale uważam, że facet powinien powiedzieć o swoich kobietach z przeszłości by potem nie wyskakiwały jak filip z konopi jego byłe partnerki czy nawet żony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem tutaj, aby dzielić się moim doświadczeniem z wszystkimi. O tym, jak wróciłem z mężem, wyszliśmy za mąż za ponad 9 lat i dostaliśmy dwójkę dzieci. Było dobrze z nami i zawsze jesteśmy szczęśliwi. Aż pewnego dnia mój mąż zaczął zachowywać się w sposób, w jaki nie mógł zrozumieć, byłem bardzo zdezorientowany tym, jak traktował mnie i dzieci. Później tego samego miesiąca nie wrócił do domu i zadzwonił do mnie, że chce rozwodu, spytałem, co zrobiłem źle, aby zasłużyć na to od niego, wszystko, co mówił, chce rozwodu, który mnie nienawidzi i nie chce widzieć mnie znowu Jego życie, byłem szalony, a także sfrustrowany, nie wiem, co robić, byłem chory przez ponad 2 tygodnie z powodu rozwodu. Kocham go tak bardzo, że wszystko jest dla mnie bez niego, moje życie jest niekompletne. Powiedziałem mojej siostrze o mojej obecnej kondycji i powiedział mi o lekarzu, skontaktuj się z nim po powrocie mojego męża z powrotem do mnie, powiedział mi, że mój mąż został zabrany przez inną kobietę, którą żona go wypisała, dlatego Nienawidzi mnie i chce, żebyśmy się rozwiedli. Potem dał mi pewność, że w ciągu najbliższych 48 godzin mój mąż wróci do mnie i do dzieci, po tym, jak skończył oddać zaklęcie w ciągu następnych 48 godzin, mój mąż wezwał mnie do mnie przeprosiną i powiedział, że nadal kocha Ja tak bardzo nie wiedział, co się z nim stało. Ale dzisiaj mój mąż i cała moja rodzina są szczęśliwi znowu. Dziękuję Drchamberc za to, co zrobiłeś. Dziś nie byłoby niczym, ale za twoją pomoc. Skontaktuj się z nim za pośrednictwem poczty elektronicznej: chamberc564@yahoo.com
      (1) chcę, aby ex z powrotem.
    (2) Zawsze masz koszmary.
    (3) Promocja się w biurze
    (4) Czy chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być bogaty.
    (6) chcesz pozostać swoim mężem / żoną na zawsze na zawsze.
    (7) potrzebę pomocy finansowej.
    8) Czy chcesz kontrolować to małżeństwo?
    9) Czy chcesz być przyciągającym ludzi
    10) Brak dzieci
    11) potrzebuje męża / żony
    13) JAK SIĘ ZATRZYMUJ SIĘ LOTTERY
    14) PROMOCYJNA MASA
    15) OCHRONA ŚMIERCI
    16) BIZNES
    17) DOBRY PRACA HECHIZO
    18) leczyć jakąkolwiek chorobę.
    (19) E.T.C rozstrzyganie spraw
    Skontaktuj się z nimi w świątyni e-mail chamberc564@yahoo.com i rozwiąż wszystkie problemy.

    OdpowiedzUsuń
  12. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Osasu My name is Olivia Jayden, I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for one year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Jesse who told me about a spell caster called Dr. Osasu , She gave me his email address and mobile number and I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle,i couldn't conceive but as soon as the spell was cast,i became pregnant and gave birth to my third child,if you need any assistance from him you can contact him via:email: drosasu25@gmail.com Or WhatsApp or call him now: +2347064365391 . Dr.Osasu also cures: 1. HIV / AIDS 2. HERPES 1/2 3. CANCER 4. ALS (Lou Gehrig’s disease) 5. Hepatitis B

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty