Inspiracja prezentowa - pudełko rozmaitości a'la box subskrypcyjny (+ lista dostępnych na rynku subskrypcji!)

O pudełkach subskrypcyjnych pewnie każdy z was już słyszał. Ale ostatnio wpadł mi do głowy pomysł na całkiem inne ich wykorzystanie, a mianowicie jako fajnej inspiracji do stworzenia na ich podstawie ciekawego prezentu dla kogoś z najbliższych. Bez subskrybowania czegokolwiek! 



Na rynku jest już naprawdę sporo rozmaitych pudełek, dotyczących przeróżnych dziedzin. Może to tylko moje odczucie, ale jednak kupno oryginalnego pudełka rzadko kiedy spełniłoby moje oczekiwania. Gdy podglądam ich zawartości na stronach, często w oko wpada mi jeden czy dwa produkty, a pozostałe to tylko zapychacze, które nie miałyby dla mnie żadnej wartości. Koniec końców wydałabym na pudełko znacznie więcej, niż faktyczna wartość potrzebnych mi produktów. Jedno trzeba jednak przyznać - działa tutaj magia niespodzianki.

Idąc tym tropem wpadłam na pomysł, że przeglądanie zawartości różnych pudełek może być świetną inspiracją na stworzenie swojego własnego, fajnego, dopasowanego do obdarowanej osoby prezentu. Można w nich podpatrzeć:
  • konkretny produkt danej marki, różnego rodzaju nowości, o których jeszcze nie słyszeliśmy,
  • sam pomysł na grupę produktową, w obrębie której można znaleźć inny pomysł na prezent, który mógłby spodobać się osobie, dla której przygotowujemy upominek  (w skrócie: podobny produkt, inna marka)
  • lub też wymyślić coś całkiem swojego na podstawie podpatrzonej zawartości.

Warto podglądać nie tylko bieżące edycje pudełek, ale również wszystkie wydania archiwalne. Nawet jeśli sprzedaż danej subskrypcji nie jest już kontynuowana, zawsze warto popatrzeć co znajdowało się w wysłanych do tej pory przesyłkach.

Obdarowanie kogoś całym pudełkiem drobnostek jest naprawdę miłą niespodzianką. Frajda z przeglądania kolejnych upominków może być większa, niż radość z jednego większego prezentu. Szczególnie, gdy upakowane w pudełku rzeczy naprawdę będą dopasowane do zainteresowań i gustu solenizanta.

W jakich pudełkach można szukać inspiracji? We wszelkich możliwych. Poniżej zamieszczam przykładową listę subskrypcji, jakie obecnie udało mi się znaleźć podczas przeszukiwania sieci:

1. Pudełka dla fanów naturalnych kosmetyków, zdrowej żywności, zdrowego stylu życia

NATURALNIE Z PUDEŁKA - naturalne kosmetyki
FITLOVEBOX - zdrowa żywność, witaminy
CUD MIÓD BOX - polskie, lokalne produkty
SIELSKI BOX - polskie, lokalne produkty

2. Pudełko tworzone z udziałem różnych celebrytów


3. Pudełko dla kobiet zainteresowanych rozwojem osobistym, przedsiębiorczością, ładnymi produktami papierniczymi i biurowymi


4. Pudełka kosmetyczne, kobiece

DREAM BOX - głównie kosmetyki, ale też książki, smakołyki, drobne gadżety
CHILLBOX - kosmetyki, książki i inne drobiazgi

5. Pudełka dla fanów czworonogów


6. Pudełko dla geeków

PIXEL BOX - gadżety z gier, seriali, filmów 

7. Pudełko dla fanów śródziemnomorskich klimatów

LENTE
 
8. Pudełka ze słodyczami z różnych zakątków świata


9. Różności

SUBCLUB - klub subskrypcyjny z różnymi pudełkami dla fanów m.in. herbat, wędkowania, zapachów, książek dla dzieci, kreatywnych zabaw dla dzieci... Dużo inspiracji. Część z pudełek została wymieniona już wcześniej.

Dajcie koniecznie znać w komentarzach, czy znacie te lub inne pudełka. Podeślijcie nazwy innych ciekawych subskrypcji!

PS. Nie jest to wpis sponsorowany przez żadną z wymienionych marek. Zauważyłam, że wiele podobnych biznesów pojawia się na rynku i szybko znika, także lista może nie być cały czas aktualna.

Komentarze

  1. Super zestawienie! Na pewno zajrzę na wiele z tych stron, chociaż obawiam się, że nie wszystkie firmy będą chętne wysyłać za granicę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie może być pewien problem, ale może akurat się uda :-)

      Usuń
    2. Zainspirowałaś mnie tym wpisem i poszukałam amerykańskich boxów... I trafiłam np. na taką stronę: http://www.mysubscriptionaddiction.com Masakra, ile tego naprodukowali! ;P

      Usuń
    3. Tak właśnie podejrzewałam, że u Ciebie to już w ogóle będzie tego mnóstwo! :)

      Usuń
  2. o! idealnie wszystko zebrane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !
    Bardzo przydatny post ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, nigdy na to wcześniej nie wpadłam. Kiedyś przygotowywałam samodzielnie takie prezentowe pudełka dla bliskich - w wersji dla przyjaciółki było np. kilka drobnych kosmetyków, kominek aromaterapeutyczny, trochę słodyczy. Sama obdarowana była zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dokładnie tak jak mówisz. Same pudełka kuszą, a ich zawartość nieco rozczarowuje w ogólnym rozrachunku. Skusiłam się na pakę zwierzaka i nie do końca podpasowała ona memu pupilowi. Jednak Twój pomysł na pudełko dla znajomych jest świetny. Chyba zacznę wymyślać co nieco dla mych najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To niesamowite ile się narobiło tych pudełek! A taki pomysł na prezent jest super, szczerze mówiąc podobne rzeczy robiłam znajomym i rodzinie w jakimś zakresie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) na pewno skorzystam z jakiegoś ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty