We dwoje #10 Escape room

Escape roomy pojawiły się w naszym kraju już jakiś czas temu, ale nam udało się (a raczej nie udało...) wydostać z jednego z nich dopiero w czasie lipcowej randki.

Fantastyczna sprawa, naprawdę. Można wybrać taką atrakcję na Randkę Miesiąca, można pójść w większej grupie (na przykład zabrać ze sobą zaprzyjaźnioną parę). Polecałabym mimo wszystko to drugie rozwiązanie, gdyż w dwie osoby bardzo trudno jest rozwiązać w założonym czasie wszystkie zagadki, jakie znajdują się w pokoju. Chyba, że jest się już doświadczonym w tego typu grach akcji. Nam trochę tego czasu zabrakło. Ale i tak bawiliśmy się świetnie.

Wpadliśmy w kompletny ferwor i nawet nie wiem kiedy czas na wyjście z pokoju się zakończył.

My akurat zarezerwowaliśmy pokój "Tajemnicza gra" w bielskim Hurry Up. Jeśli ktoś mieszka w naszych okolicach, bardzo polecam!



Jeśli szukasz innych pomysłów na fajne randki, sprawdź pozostałe wpisy z cyklu: We dwoje

Komentarze

  1. MARZĘ o escape room :)) koniecznie trzeba się wybrać!

    http://paranoyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak się okaże, że ta druga para jest dużo lepsza, szybsza w rozwiązywaniu zagadek? Złe samopoczucie murowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam nie grać 2x2 tylko współpracować razem jako grupa. W escape roomach, w których byłam do tej pory każdy jakoś pomagał i zwykle razem szukało się rozwiązania. 4 osoby to jeszcze nie tłum, choć pewnie współpraca i dobra atmosfera zależy od ich charakterów ;)

      Usuń
  3. Przednia zabawa ! Byliśmy firmą w Domu Zagadek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno świetna zabawa! ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa, byłam tam! Ze znajomymi! I było superowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. byłam z siostrą i kuzynką świetna sprawa! :D chłopaka ciągle próbuję namówić (w końcu mi się uda :D )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to! Organizowałam nawet wieczór panieński, w trakcie którego wybrałyśmy się do Escape Roomu i też się sprawdziło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam z mężem na takiej grze i udało nam się wydostać w ostatnich sekundach:) Było super! Jako umysły ścisłe wybraliśmy najtrudniejszy pokój! Zdecydowanie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yaay, nigdy o tym nie słyszałam, ale jazda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Yaay, nigdy o tym nie słyszałam, ale jazda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł! Słyszałam o tym już jakiś czas temu i bardzo mi się podobało. Muszę się tam wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam raz i, szczerze mówiąc, spodziewałam się, że zagadki będą wymagały więcej logicznego myślenia. Ale pewnie to też zależy od konkretnego Escape Roomu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty