Trzy linki z wyzwaniami dla Twojego umysłu

Dziś mam dla was krótki wpis - trzy super propozycje, jeśli chcecie nauczyć się czegoś nowego!



 

1.  Wyzwanie Poliglotki

Świetny projekt, o którym dowiedziałam się dopiero wczoraj wieczorem, ale już dzisiaj biorę się za nadrabianie zaległych zadań. Potrzebowałam jakiejś motywacji, żeby wreszcie mocniej skupić się na dalszym szlifowaniu angielskiego, dlatego to wyzwanie spadło mi jak z nieba!

W projekcie można wybrać sobie do nauki dowolny język. Gorąco polecam jak najszybsze dołączenie się i podjęcie swoich własnych prób, bo zadania, które wymyśliła autorka wydają mi się naprawdę bardzo fajne.



2. Darmowe kursy online - ponad 100 linków


Agnieszka z bloga Rytm Klawiatury zrobiła dla nas kawał dobrej roboty i znalazła ponad 100 rozmaitych darmowych kursów online po polsku - z przeróżnych dziedzin.

Możesz wziąć dla siebie którekolwiek z zaproponowanych przez nią szkoleń albo poszukać czegoś jeszcze innego. Najważniejszym zamysłem projektu jest ukazanie ogromu treści do jakich mamy swobodny dostęp i przekonanie do tego, by zrobić z tego wreszcie użytek. Zamiast smętnego przewijania kolejnych postów na FB czy siedzenia na kanapie i narzekania, że nic się nie zmienia. Może się zmienić - wystarczy wziąć się do pracy.



3. Miniporadnia językowa Uli Łupińskiej


Codziennie o siódmej rano Ula podsyła nam na swoim blogu króciutki wpis o jakimś zagadnieniu językowym, które często sprawia nam problemy. Szybko, prosto i na temat. Kilka minut dziennie i już jesteśmy mądrzejsi o rzetelną wiedzę językową.


Komentarze

  1. Oooo! Justyna, bardzo dziękuję za uwzględnienie mnie w tym zestawieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miniporadnię językową śledzę na bieżąco, bardzo fajna sprawa :) Za to pierwsze dwa linki dopiero teraz odkryłam i jestem zachwycona, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za ten wpis! U mnie w listopadzie królować będzie powrót do samodzielnej nauki angielskiego. Jakiś czas temu szukałam szkoleń dla przedsiębiorców. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super linki! Wyzwanie poliglotki to mistrzostwo- mobilizuje do aktywności i podpowiada mnóstwo ciekawych sposobów na naukę języka obcego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to podoba mi się w tych zadaniach - są ciekawe i inaczej podchodzą do tematu :-)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcie Justyno Zielińska.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że dzięki tobie Justyno Zielińska zacznę czytać Ulę Łupińską.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę jak ja się cieszę, że trafiłam u Ciebie na wyzwanie Poliglotki. Bardzo mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ujjj, ale się cieszę! Witaj na pokładzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W wyzwaniu Poliglotki również biorę udział:) Dzisiaj na przykład zabrałam sie za książkę po angielsku, która czekała na półce od wielu miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za polecenie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna rozmowa! Taki post z samego rana to dla mnie motywacja. Już zabieram się za przeglądanie linków! ;D

    Miłego i owocnego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiepsko u mnje będzie teraz z czasem jeśli chodzi o dwa pierwsze wyzwania, ale bloga Uli nie znałam i zaraz biorę się za nadrabianie cyklu, o którym piszesz! A do kursów (i przy okazji nauki angielskiego) polecam stronę Coursera.com - zaczęłam tam kurs neuronauki, choć nie mam pojęcia kiedy go skończę, i zapisałam się na dwa inne: buddyzm a współczesna psychologia i Jak się uczyć, by się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie, fantastyczna sprawa szczególnie z językiem angielskim!! Ciągle narzekam, że się cofam w poziomie języka, a nic nie robię. Teraz będe miała motywacje. Od razu obczajam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę spróbować wyzwanie Poliglotki, już któreś z kolei polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przydatne linki! Zaraz wszystko sobie przeglądnę, hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam twojego bloga :) zawsze zaaawsze jest cos inspricujacego,ciekawego,nietuzinkowego - mega :) dzieki Justyna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty