Perełki stycznia

Jak już wiecie z poprzedniego wpisu, podsumowanie tego miesiąca mogłoby zawrzeć się w zasadzie w jednym słowie: Dziecko. 

To zmiana tak ogromna (emocjonalnie ale też organizacyjnie), że cała reszta aktywności musi być dostosowana do tych krótkich momentów, gdy akurat uda mi się wyrwać chwilę dla siebie. Normalna sprawa. Dlatego siłą rzeczy - to podsumowanie będzie mniej obszerne niż poprzednie. Ale, ale. Coś jednak w tym styczniu, oprócz poznawania się z małym M. jednak zrobiłam i znalazłam. 


FILM MIESIĄCA

Jeśli ktoś z was jeszcze jakimś cudem nie widział "Złap mnie, jeśli potrafisz" to koniecznie nadrabiajcie. Tom Hanks + Leonardo di Caprio = świetny film. To, że cała historia oparta jest na faktycznych wydarzeniach momentami po prostu nie mieści się w głowie. Zastanawiałam się nawet czy nie dodać tego filmu do mojego zestawienia 'feel-good movies', bo po jego obejrzeniu jeszcze długo miałam uśmiech na twarzy. Jak dla mnie rewelacja.











 

SERIAL MIESIĄCA

Dość rzadko zabieram się za oglądanie serialów. Ostatnio udało nam się obejrzeć Westworld, a w tym miesiącu postawiliśmy na Stranger Things. I jak najbardziej mogę go od siebie polecić.

Oglądając różne podsumowania 2016 roku odnotowałam, że ten właśnie serial zajmuje bardzo wysokie (jeśli nie najwyższe) noty, jeśli chodzi o najlepsze produkcje roku. I faktycznie dobrze się go ogląda a gra aktorska niektórych bohaterów po prostu zwala z nóg.

Nie jest to może serial, który zachwycił mnie tak jak mój ukochany Breaking Bad, ale z pewnością warto go zobaczyć! Ma swój klimat.






 

PIOSENKA MIESIĄCA


Przesłuchaliśmy ją chyba setki razy. Uzależnia!


 

INSPIRACJE Z SIECI


Początkiem miesiąca obejrzałam dwie serie Vogue'a, które okazały się być bardzo inspirującym materiałem - The Future of Fashion with Alexa Chung - część 1 oraz część 2. Dokument przedstawia rozmaite odsłony modowego biznesu i łamie błędne przekonania, że aby zawodowo zajmować się modą, trzeba być projektantem, mieć umysł kreatywnego wizjonera itp. Jest masa innych ścieżek kariery powiązanych z modą i właśnie o nich opowiada ta seria. Myślę, że można to odnieść to niemal każdej dziedziny, która być może nas interesuje, ale wydaje nam się, że nie mamy potrzebnego talentu itp. W każdej z nich można znaleźć inne rozwiązania, w których również moglibyśmy realizować swoją pasję.

Jak zobaczyć prawie 40 miejsc w godzinę? Dzięki świetnej serii krótkich filmowych przewodników City Guides Traveler - bardzo polecam. Ja obejrzałam wszystkie!

Sprawdźcie też koniecznie Trend Report na rok 2017 opublikowany przez Pinterest!

"Jedz codziennie 5 porcji warzyw i owoców". Ok, ale ile tak właściwie wynosi taka porcja? Tutaj fajna infografika na ten temat.

Słyszałyście już o aplikacji Hey!VINA? To coś a'la Tinder, ale do szukania przyjacielskich znajomości pomiędzy kobietami z tej samej okolicy, o podobnych zainteresowaniach. Trzeba przyznać, że brzmi ciekawie, chociaż chyba jednak wolę tradycyjne formy poznawania się.

Komentarze

  1. Film rzeczywiście świetny! :) KinoŚwinka poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kawałek, od razu wpada w ucho!

    "Strager Things" to jeden z moich ulubionych seriali, rewelacyjny klimat! Z kolei do "Breaking Bad" nie mogę się jakoś przekonać, wciąż tkwię na pierwszym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey!VINA brzmi ciekawie, jednak tak samo jak i Ty, myślę, że tradycyjne, lub przynajmniej naturalne znajomości są lepsze, ale może i tam da się kogoś poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam film a serial czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. "Stranger Things" bardzo przypadł mi do gustu, głównie przez taki specyficzny klimat niepokoju, który znamy z "Twin Peaks". Czekam niecierpliwie na 2. sezon!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty