100 miejsc w sieci, które najmocniej mnie inspirują - cz. 1

Internetowe inspiracje to moje prawdziwa pasja. Gdy tylko znajdę jakieś nowe miejsce w sieci, które odkrywa przede mną bogactwo nowych pomysłów, przemyśleń czy rzetelnych poleceń, od razu włącza się we mnie stan przepływu i wpadam w ekscytację niczym jakiś łowca.

Oczywiście jest w tym taka pułapka, że ciągle muszę sobie przypominać o tym, żeby jak najwięcej tych inspiracji wykorzystywać we własnym życiu, a nie tylko wirtualnie je pochłaniać. W tej kwestii (+ w obszarach książkowych) nie potrafię być minimalistką, bo ogrom różnych możliwości, perspektyw i rzeczy do poznania jest dla mnie jak mentalne pożywienie. 



Jakie są moje ulubione miejsca w sieci, do których najczęściej zaglądam? Przede wszystkim wiarygodne, rzetelne i spójne. Lubię takich twórców, którym z całą pewnością mogę zaufać. To o czym piszą to ich prawdziwa pasja i naprawdę widać to w tworzonych treściach. Czytam takie osoby, które mają mocne zainteresowania i są naprawdę dobre w przekazywaniu treści, którymi się zajmują. 

Nie przedłużając, zapraszam na pierwszą część z pięcioma miejscami w sieci, które z całego serca uwielbiam i które każdemu mogę gorąco polecić. Kolejność przypadkowa.



Jeden z najlepszych i najbardziej profesjonalnie prowadzonych kanałów na Youtube. O architekturze, mieszkaniach, sztuce, różnych ciekawostkach z tymi dziedzinami związanymi. Niezależnie od tematu - zawsze interesująco, odkrywczo ale też co ważne przyjemnie. Życzę sobie jak najwięcej kanałów prowadzonych przez tak kompetentne osoby i w tak profesjonalny sposób. Dzięki tym filmom totalnie zafascynował mnie świat archiktektury i urbanistyki. 


Maria jest królową stylu. Jest jedną z kilku blogerek, które najmocniej przyczyniły się do zmiany mojego sposobu ubierania. Tutaj każdy wpis to prawdziwa perełka. To niesamowicie spójne miejsce w sieci, nie ma zbędnych wypełniaczy - każdy wpis to 100% wartościowej treści - oryginalnej i zupełnie innej niż na większości blogów modowych. Chciałabym pisać tak jak Maria.

3. Piękno i minimalizm

To stosunkowo nowe odkrycie wśród czytanych przeze mnie blogów, jednak nowe tylko dla mnie, bo Bogusia pisze już od ładnych paru lat. Jest tak jak najbardziej lubię - totalnie szczerze, bez ogródek, bez żadnych tematów tabu. Czytając jej wpisy, czuję się trochę tak, jakbym rozmawiała z dobrą, zaufaną znajomą. Jeśli na blogu pojawia się jakakolwiek recenzja, to jestem pewna, że mogę jej zaufać. Podoba mi się podejście autorki do swojego ciała, do pielęgnacji i makijażu, do różnych innych codziennych spraw. Właśnie taki sposób pisania i prowadzenia bloga najbardziej cenię i najwięcej mogę z niego wynieść.

4. Harel

Encyklopedia polskiej mody i wszelkich polskich marek odzieżowych. Zawsze gdy wejdę na tego bloga, mogę poczytać coś ciekawego na ten interesujący mnie temat i (chociaż) pooglądać różne fajne kolekcje, o których nie miałam wcześniej pojęcia. Ogromny plus za profesjonalizm, mocną specjalizację i wąską, ale dzięki temu maksymalnie rozwiniętą i pogłębioną tematykę bloga. To kolejne miejsce w sieci, które bez wahania mogę określić jako eksperckie. Artykuły Harel można poczytać również na Vogue.pl.

Fenomenalny blog i podcasty, które pomagają poznać swoją piątkę największych talentów oraz szczególnie je rozwijać i pogłębiać. Ja już zrobiłam test, może za jakiś czas napiszę tu trochę o jego wynikach. Oprócz tego autor założył świetną grupę na FB, w której również można wzajemnie dzielić się różnymi spostrzeżeniami i pomysłami na wzmacnianie swoich mocnych stron wraz z innymi ludźmi, którzy z nami je dzielą. Bardzo, bardzo inspirujące. 

To oczywiście dopiero początek całej masy inspiracji, które będą pojawiać się w tym cyklu. Podzielcie się proszę waszymi ulubionymi miejscami w sieci. Bardzo chętnie poznam te blogi, podcasty czy kanały na Youtube, które was w jakiś szczególny sposób zachwycają. Zainspirujmy się!

Komentarze

  1. Ogromnie się cieszę, że mój blog przypadł Ci do gustu! :) Mam nadzieję, że i Twoi czytelnicy znajdą u mnie interesujące treści. A tymczasem ja, chętnie zajrzę do innych przez Ciebie polecanych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa Twojego tekstu o wynikach testu Gallupa i pierwszych wrażeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj miło by było znaleźć się na takiej liście :D mam nadzieję że trudne początki nie zniechęcą mnie do prowadzenia bloga i kiedyś będę równie inspirująca dla innych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przejrzę propozycje, akurat szukam inspiracji i nowych ludzi, którzy tworzą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam ale serdecznie zapraszam :D https://blogmyslnik.blogspot.com

      Usuń
  5. Z podanych przez Ciebie propozycji znam tylko Bogusię i bardzo lubię.Z chęcią poznam pozostałe miejsca! :) Fajny pomysł na serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie. Nie mogę się doczekać następnych. Czy robiłaś test Gallupa, o którym dużo na stronie near-perfect p.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, napiszę niedługo coś wiecej na ten temat :)

      Usuń
  7. Przydałyby się częściej wpisy..

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomocny wpis. Duża dawka świetnych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspiracje są niesamowite! pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. To będzie dłuuuga lista.
    Fajnie dowiedzieć się czym się inspirujesz

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czytać takie posty, bo wtedy można natrafić na kolejne ciekawe osoby w sieci. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No ciekaw jestem jak to dalej się rozwinie, ale biorąc pod uwagę wcześniejsze wpisy na poziomie jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre zestawienie, dla mnie samej jest inspirujące, bo o wielu tych osobach nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wymienionych stron znam tylko Piękno i Minimalizm :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł z tym zestawieniem - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. cała platforma Pinterest zawiera masę inspirujących rzeczy i grafik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kreatywny i mądry post! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie zainspirował ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przyjrzę się Twoim inspiracjom ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że dzielisz się takimi inspiracjami bo każdy znajdzie też coś ciekawego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty