100 miejsc w sieci, które najmocniej mnie inspirują - cz. 2





3.
1. Pierwsza myśl to na chwilę obecną podcast "Lepiej teraz" prowadzony przez Radka Budnickiego. Z nim zaczynam każdy poranek. Włączam sobie kolejne odcinki i słucham w czasie gdy jem śniadanie, ubieram się itd. Kończę często w drodze do pracy, a gdy mam do czynienia z dłuższym nagraniem, to jeszcze w drodze powrotnej.

Dzięki tym podcastom poznałam już tyle fajnych osób, że głowa mała. Radek ma talent do wyszukiwania świetnych rozmówców. Sam również jest bardzo inspirującą osobą. Moje ulubione odcinki (z do tej pory przesłuchanych) to ten z  niesamowicie energetyczną Dorotą Filipiuk oraz z totalnie niesamowitym Piotrem Pogonem. Bardzo się cieszę, że mogłam dowiedzieć się o tak fajnych ludziach. Czekam na więcej. W ostatnim odcinku Radek podzielił się ze słuchaczami trudną wiadomością. Wszyscy bardzo mocno trzymamy teraz kciuki za szybki powrót do zdrowia! 

2. No i właśnie. Nawiązując do powyższego punktu - Dorota Filipiuk prowadzi bardzo fajny kanał na Youtube, w którym umieszcza pozytywne, w dużej mierze rysunkowe filmiki, ukazujące w obrazowy sposób różne tematy związane z psychologią, rozwojem czy skutecznym uczeniem się. To równie świetne turbodoładowanie o poranku! 

3. Trzecia osoba w dzisiejszym zestawieniu do doskonale wszystkim znana Joasia Glogaza. Uwielbiam jej blog po prostu za wszystko - tematykę, sposób przedstawiania tematów, niesamowicie kreatywne i ciekawe pomysły na artykuły, tysiące inspiracji do fajnego, pełnego jakości życia i pozytywnych aktywności wzbogacających czas wolny. Moim zdaniem jest to po prostu blog idealny, a każdy wpis to prawdziwa perełka. 

4. Pozostając w temacie blogów, które wszyscy znają, ale których po prostu nie można pominąć w tym zestawieniu - Szafa Sztywniary. Śledzę obecnie głównie na Instagramie. Ryfka potrafi napisać fascynująco, lekko i z humorem dosłownie o WSZYSTKIM. Jest w tym wszystkim tak autentyczna i naturalna, że śledzenie jej to prawdziwa przyjemność. Do tego porusza naprawdę sporo ważnych społecznie tematów, także jest i mądrze, i inspirująco i... swojsko. PS. Szczególnie warto zwrócić uwagę na polecane przez Ryfkę filmy - 100% dobrych rekomendacji.

5. Dzisiaj skończymy na blogu o zupełnie innej tematyce - "Sroka o...". Kto z nas nie lubi, gdy ktoś inny wykona za nas rzetelnie całą pracę i podzieli się gotowymi, zawsze sprawdzonymi i wiarygodnymi wynikami? Tak właśnie jest u Anity.  Wierzę w ciemno w każde jej słowo. Gdy poleca jakieś kosmetyki czy inne produkty, to wiem, że ich skład będzie naprawdę dobry. Już tyle razy ułatwiła mi wybór i oszczędziła czasu w samodzielnych poszukiwaniach (np. przy wyborze filtrów dla dzieci), że naprawdę jestem jej wielkim dłużnikiem! 


Nie mogę doczekać się kolejnego wpisu z tej serii, bo mam tyle fajnych miejsc do polecenia, że ho ho!


Komentarze

  1. O rany, dzięki za tyle miłych słów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych miejsc, chętnie każdego odwiedzę :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również oglądam Dorotkę. Wspaniały kanał

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna lista, oby było coraz więcej takich wspaniałych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie znalazłam nowy kanał do przeglądnięcia na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy kanał, lubię poznawać nowe miesjca w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szafa sztywniary to zdecydowanie mój typ. Świetne zestawienie! No i oczywiście kanał na YT super. pochłania zdecydowanie zbyt dużo mojego czasu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam szafę sztywniary, więc nie dziwię się, że to Twoja inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To kiedy dalsza część? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kanał, lubię poznawać nowe miesjca w internecie.click here

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki bardzo za drugą część 100 miejsc w sieci :) oby było tego jeszcze więcej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo dużo używam Youtube, ale nie jakiś głupich filmików, tylko porządnych kanałów o rozwijaniu się, biznesie i lifestyle.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za propozycję blogów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szafa sztywniary to jest "to"

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszytskie oprocz nr 4 znam, lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dorote Filipiuk bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy dla mnie wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś to był mój ulubiony blog, zaraz obok fb czy netflixa widniał na pasku zakładek. Teraz już nie ma sensu tu zaglądać... Jeden wpis na dwa miesiące... Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam Dorotę :D uwielbiam jej kanał na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Za chwilę zabieram się za sprawdzanie wszystkich po kolei, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za podzielenie się inspiracjami

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne, już kilka zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe, przyjemnie się czyta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawie napisane. Mnie najbardziej inspiruje szybka jazda smochodem na torze wyścigowym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super seria, oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna seria. Trzymaj tak dalej, skarbie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Śledzę "szafę sztywniary" i "sroka o..." oczywiście w pozytywnym słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny tekst! Na pewno przejrzę Twoje propozycje :) Jak na razie z tej całej listy znam tylko Dorotkę, ale z pewnością nadrobię zaległości. Możesz polecić jakieś blogi dla przyszłej mamy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podobało. Jestem taksówkarze i kursuje w Serocku a moją stronę można znaleźc pod adresem: Taxi Serock

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty