Kwadrans Radości 6 - Wakacyjne wspomnienia

Zadanie jest proste - usiądź wygodnie, zamknij oczy i poświęć 15 najbliższych minut na wspominanie najpiękniejszych wakacyjnych chwil z zeszłego roku. Czy może być coś przyjemniejszego...?

Poczuj piasek na swoich stopach, powiem morskiego wiatru...
Przypomnij sobie płomień wieczornego ogniska
Poczuj zapach jedzenia, którego próbowałeś w lokalnej restauracji
Usłysz śpiew ptaków
Poczuj na sobie zapach kremu do opalania
Przypomnij sobie wspólny śmiech podczas wakacyjnych przygód


Wreszcie poprzeglądaj fotografie, które uchwyciły niektóre z tych momentów.
W pełni zanurz się w swoich pięknych wspomnieniach!


Wpis inspirowany zaproszeniem M13!

Komentarze

  1. Świetny sposób na dołek :)
    Zrobię przed snem :))
    Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zaraz kładę się spać:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak na depresje - najlepszy antydepresyjny srodek - naturalny - Kochana poprawiasz mi zawsze samopoczucie - pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wesołe zdjęcia :) Poprzedni wpis też bardzo mi się podobał, spóźnione, ale nie mniej szczere życzenia - don't worry be happy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chwilowo musze kierować się rozumem, a nie sercem, ale tak, masz rację, to jest świetny pomysł! Kiedy robimy takie rzeczy? Swietny pomysł, świetny! A taki banalny...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj poczułam to gorące słońce Ibizy na całym ciele... Szum morskich fal na cudownej plaży z białym jak mąka piaskiem i niebieską wodą, zajadanie się krewetkami i kalamarami w lokalnej restauracji z moim facetem, spacery w środku nocy, wracanie z imprezy nad ranem i zasypianie gdzie popadnie...

    Czekam na sierpień! :):)
    Zmotywowałaś mnie do... OSZCZĘDZANIA, wakacyjny wyjazd faktycznie już coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś naprawdę cudowne wakacje - życzę żeby sierpniowe były równie niezapomniane ;)))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Na maj nie przewiduję żadnego zorganizowanego projektu, mam za to swój własny - pokonać sesję! :))

      Usuń
    2. Mam również pomysł na nieco krótsze wyzwania, więc zmieniam zdanie - może jednak coś pojawi się już w maju ;)

      Usuń
  8. Ojej ale zaniedbałam odwiedzanie ciebie ... już nadrabiam zaległości :)
    Świetne zdjęcia ... pięknie uchwycone wspomnienia... Choć zdjęcie chłopaka z procą wymiata, świetne ujęcie , prawie jak bym widziała swojego :)
    Fajnie tak czasami powspominać ... :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Swoją drogą mi się też w końcu udało założyć bloga, wszystko jest w budowie dopiero no ale od czegoś trzeba zacząć :) ... więc jak coś to serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym zdjęciem należałoby jeszcze dodać podpis "Kiedy w końcu dorosnę???" ;))Już do Ciebie zaglądam! :)

      Usuń
    2. Wcale nie ... przyznam szczerze że całkiem urocze ... choć w sumie ... nie każdy z nas chyba ma takie coś ... takie cos jak ta proca :D

      Usuń
  9. a się rozmarzyłam ! na szczęście niedługo wakacje. Piekne kadry :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super!!! :) uwielbiam takie 15 minutowe ładowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam wspominać wakacje, wycieczki, wypady... jak siedzę np. na uczelni na nudnych zajęciach to moje ulubione zajęcie ^^ jak jest mi smutno lub źle od razu sięgam po zdjęcia i wspominam, wspominam, wspominam... i planuję oczywiście kolejne wakacje! :) to świetnie ładuje akumulatory i poprawia nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Często wspominam wakacje i nie tylko, patrząc na fotografie i cofając się pamięcią...świetna terapia poprawiajaca nastrój,niekiedy wzruszająca nawet;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. och tak :) zdjęcia bardzo potrafią nastrój poprawić. I te wspomnienia :) Dobrze, że istnieją aparaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahhh... Uwielbiam takie wspominanie. Mam prośbę- klikniesz w banner na moim blogu? Bardzo mi zależy na głosach, bo to jest II etap konkursu. Prooszę, tylko KLIK :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne zdjęcia:) Ja już planuję wakacje i nie powiem, bardzo poprawia mi to humor:D
    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo... jedno z moich ulubionych zajęć :)
    Przy okazji, bardzo podobają mi się zdjęcia. Oddają cudowny nastrój takich lekkich, beztroskich wakacji... takich jakie powinny one być! Życzę, żeby tegoroczne były w tym samym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie tego słowa szukałam, żeby je opisać - beztroskie :)

      Usuń
  17. Bardzo fajny pomysł :) i przyznaję się, że idę w Twoje ślady i też robię notkę ze wspomnieniami z wakacji, więc zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te dwa zdjęcia w środku bardzo fajne :-) Musiało być fajnie na tych wakacjach :-)
    Często przywołuję wakacyjne wspomnienia, żeby poprawić sobie humor :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł.
    Moja pierwsza myśl to: wszystko fajnie tylko, że ja nigdzie nie byłam w poprzednie wakacje, w jeszcze wcześniejsze w sumie też i jakoś tak ogólnie nic się nie działo. Ale po chwili namysłu przypomniał mi się dwudniowy wspaniały wyjazd, nie wiem jak mogłam o tym zapomnieć, zdecydowanie jest co wspominać na poprawę humoru :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla wszystkich, którzy myślą, że nie mają żadnych fajnych wspomnień z wakacji, bo nigdzie nie wyjeżdżali: drugie zdjęcie robione było niecały km od mojego domu :)

      Usuń
    2. zgadzam się, ja mam najlepsze wspomnienia z moich okolic! :)

      Usuń
    3. Szczególnie, że mieszkasz w wyjątkowo pięknym miejscu :)

      Usuń
  20. Co do dobrych chwil to ja...nie mam wspomnień z konkretnym miejscem tylko z ludźmi, smakami, zapachami. Tak jakby poswiadomie pamięć pokazywała to co najważniejsze-ludzi a nie miejsca

    Wakacje? Hmmm Dużo złych rzeczy się działo na ostatnich wakacjach choć mimo wszystko na I plan wychodzą miłe chwile spędzane w lesie, na łące, na materacu w pokoju jedząc kanapki i sałatki, śmiejąc się do bólu brzucha, oglądając dom i snując nieśmiałe plany :)

    PS.Piasek to ja mam w ilości dużej po ostatnim weekendzie w butach nadal,ramionka i dekolt spieczone, pierwsze lody zjedzone, pierwsza mrożona kawa u znajomej zaliczona ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie - piasek w butach jest, lody zjedzone. To już coś na dobry początek ... wiosny/lata ;)

      Usuń
  21. Justynko, mam nadzieję, że nie gniewasz się, że wczoraj napisałam, że myślałam, że jesteś starsza. Stwierdziłam tak wyłącznie po mądrości Twoich postów ;DD Po zdjęciach od razu widać, że jesteś młodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam wspominać dobre chwile, a szczególnie te, kiedy umierałam ze śmiechu! :)
    a oglądanie zdjęć? robię to regularnie i bardzo to lubię :D
    a Twoje są takie radosne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja myślę o tegorocznych, bo w ubiegłym roku nie udało mi się wybrać (musiałam kupić samochód, więc na wakacje już nie starczyło).
    Ale w tym roku sobie odbiję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, rozmarzyłam się dzięki Tobie! Nie mogę się doczekać wakacji!
    Ubiegłoroczne wakacje inaczej planowaliśmy, miał być cudny wyjazd w nasze kochane Bieszczady a potem... mąż złamał nogę i wylądowaliśmy nad morzem :-( Też było fajnie, ale...
    Za to w tym roku nadrobimy! :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa kolejna miłośniczka Bieszczad - witam w klubie :)

      Usuń
  25. Milo widzieć cie na fotkach.
    Ja tez czasem mam takie napady nostalgii i grzebie jak nie w starych rzeczach to w zdjęciach,gazetach nawet zeszytach szkolnych co maja 15 lat albo więcej.
    Zawsze milo jest powspominać.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakim aparatem robione zdjęcia? I czy są w jakiś sposób obrabiane czy wprost z aparatu? - podobają mi się :)
    Ostatnie zdjęcie to... Solina może?

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon EOS 1000 D + zabawa w programie graficznym :)
      Tak, tak - ukochana Solina! :)

      Usuń
  27. coz to za piekne miejsce? :)
    anjacaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty