Perełki Tygodnia: 04.11.2012

Cytat Tygodnia:

"Wszystko co irytuje nas w innych, 
może prowadzić do zrozumienia samego siebie" 
C. J.JUNG

Zdjęcie Tygodnia:

   Powoli kończy się pachnąca lasem i grzybami złota jesień. Witaj listopadzie!



Muzyka Tygodnia:

Uwielbiam tą piosenkę.  Tak naprawdę to najbardziej lubię smutne piosenki. Taka moja mała sprzeczność.


Katuję też w głośnikach nową płytę Ani. Szczególnie "Na oślep", "Sublokatorkę" i "Bez cienia nadziei". Cudowne piosenki.

Książka Tygodnia:

Niezwykła, inspirująca, burząca stare schematy myślowe. Pracowałam z nią ponad dwa tygodnie i w tym czasie miałam wielokrotnie momenty olśnienia,  jakby otwierały się przede mną zupełnie nowe możliwości i sposoby patrzenia na świat.



Magazyn Tygodnia:

Specjalne wydanie charakterów z masą interesujących, inspirujących artykułów - idealnie na długie, listopadowe wieczory




Grafika Tygodnia:

Spiritually Speaking

Film Tygodnia:

Uwielbiam filmy oparte na prawdziwych historiach, szczególnie takie jak ten...



Radości Tygodnia:

  • "Mobilki, mobilki" czyli podróż zamarzniętym samochodem, ale za to z wesołą ekipą i cb radiem!
  • Śnieg, śnieg, śnieg!
  • "Wypłatowe" zakupy!
  • Studia, które zaczynają wydawać się dużo bardziej znośne
  • Halloween i horrory w barze (bez obrazu, za to z dźwiękiem!)
  • Zdziwienie w oczach dawno nie widzianych znajomych
  • Zainteresowanie...
  • Shiny box - tak, dałam się skusić i nie żałuję!
  • Pizza na cieniuteńkim cieście w Gallo Nero
  • Wspaniały (nigdy nie myślałam, że to napiszę) , pachnący cynamonem a nie jak dotąd brudem dworzec w Katowicach (i pyszne bułki z pomidorem i mozzarellą!)
  • Pełna śmiechu wyprawa do naszej nowej biblioteki akademickiej

Linki Tygodnia:

  •  Dobrze czasem przeczytać, że nawet najbardziej znane, odnoszące sukcesy osoby, mają za sobą szereg porażek
  • Potrzebujesz relaksu, wyciszenia? Zajrzyj tutaj
  •  Marzą mi się posiłki przy tak pięknie udekorowanym stole, celebrowanie wspólnego czasu przy jedzeniu...
  • Jak zachować dobrą postawę ciała ? Zobacz tą infografikę!
  • Jak ubierać się do pracy? 15-elementowy garderobiany must-have
  •  Jeszcze w tym tygodniu mam zamiar przygotować ten cudownie rozgrzewający napój!
  • Nie pogardziłabym też tak smakowicie prezentującą się "bezmakaronową" lasagne...
  •  Chciałabym wprowadzić jak najwięcej z tych nawyków do własnego życia i społeczności, krok po kroku...
  • XIX-wieczne porady z cyklu "Jak być piękną" - niektóre naprawdę zwalają z nóg!
  • Projekt Pizza - o tak - myślę, że mogłabym być jednym z jego najbardziej oddanych twórców!
  • Cztery urocze fryzury dla niezbyt długich włosów

Komentarze

  1. och, mnie też nowa Ania zauroczyła. jest coś w tych smutnych piosenkach co tak mocno łapie za serce.
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa ania? koniecznie muszę sprawdzić!
    nie wiem o jakim gallo nero u Ciebie mowa, ale mamy jedną pizzerię gallo nero we wrocławiu i to jedna z najlepszych w mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam akurat na myśli retaurację z Bielska - Białej :)

      Usuń
    2. aha, hehe, oj tam oj tam, prawie jak Wrocław ;)
      smacznego śniadania :)

      Usuń
    3. Jedno jest pewne - będąc we Wrocławiu na pewno się tam wybiorę :) Dzięki ;)

      Usuń
  3. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie przesłuchałam nowej Ani.. Wina singla, który mnie nie urzekł od razu.. Ale zrobię to, pewnie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Singiel faktycznie - mnie również nie zachwyca. Ale inne piosenki... tak, bardzo :)

      Usuń
  4. Radość niedzielnego poranka- nowe perełki tygodnia na Happyholic! W takim razie zaczynam, a o tym, co mnie urzekło napiszę później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje wrażenia :)

      Usuń
  5. Hej, od kilku już tygodni śledzę Twoje perełki tygodnia, są świetne; często mnie inspirują; w tym poście bardzo przypadło mi do gustu "a place to relax", jak udaje Ci się dotrzeć do takich stron?:) Pozdrawiam i życzę niekończącego się optymizmu i uśmiechu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jestem trochę takim "Internetowym Poszukiwaczem Skarbów" i sprawia mi to niesamowitą frajdę :)

      Usuń
  6. Świetne podsumowanie tygodnia. Bardzo fajnie czyta się takie posty :]

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie te Twoje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej uwielbiam linki tygodnia ;D idę czaić ;) mnie też najbardziej wzruszają smutne piosenki ;) z niesmutnych polecam Ci Manu Chao, ale pewnie znasz, jednak dla mnie niezastąpione na poprawę nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten film jest świetny, oglądałam go już 3 razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te twoje perełki tygodnia :) Filmu nie widziałam, ale na pewno obejrzę, a co do książki to bardzo bym chciała przeczytać, ale mój angielski nie jest niestety na takim poziomie... :<

    OdpowiedzUsuń
  11. i już do mojej listy powędrowało obejrzenie filmu i przeczytanie tej książki! Dziekuję za link z morzem! Uwielbiam je! A tak dawno go nie widziałam:) coś pięknego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Namówiłas mnie na książkę;)muszę ja mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znów moje ulubione Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie ze mnie czarownica ;D uwielbiam ten kawałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze pozytywnie! Troszkę ostatnio rzadziej zaglądam i jakoś omijają mnie Twoje posty, niezgrywamy się w czasie czy jak? :))

    Ciekawa jestem jak Ty na to wszytsko znajdujesz czas :)...

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzieś już ostatnio widziałam ten cytat Junga;) Z nowej płyty Ani słyszałam do tej pory tylko tytułową piosenkę. Podoba mi się, chyba powinnam zapoznać się z resztą.
    Dziękuję za przydatne linki - szczególnie za ten do artykułu o znanych osobach, którym początkowo nie wychodziło...muszę pocieszyć przyjaciółkę, która ma problem ze studiami. A to może być taka mała inspiracja;)
    Życzę miłego tygodnia!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę powiedzieć, że jak tylko na mojej tablicy pojawia się informacja, że są nowe Perełki, klikam jak najszybciej. Najbardziej podobają mi się odnośniki do innych inspirujących stron. Jak Ty to wszystko wyszukujesz? Ciuchy, żarcie, relaks, inspiracje. Zawsze znajdę dla siebie coś ciekawego! :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też najbardziej lubię smutne piosenki i ckliwe filmy, taki paradoks. xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy Ty znajdujesz czas wyszukiwać dla Nas te wspaniałości? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle świetnie, też się zastanawiam skąd Ty to wszystko bierzesz ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. też najbardziej lubię smutne piosenki, nie wiem dlaczego, ale mnie uspokajają (i uwielbiam do nich zasypiać... chociaż jeszcze lepsza jest do tego burza :D). Ostatnio jednak odkryłam jedną piosenkę, która jest dla mnie tak pozytywna... http://youtu.be/B-Su0Fgtas0 zespół przez niektórych wyśmiewany i wspominany tylko przy okazji prześmiewczych komentarzy, ale ja odkrywam go na nowo. Polecam Ci przesłuchanie :) Ta piosenka kojarzy mi się z weselem :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, PBDKD

    OdpowiedzUsuń
  22. film - znakomity !


    http://daring--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Twoje perełki i zawze zaglądam w polecane linki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też uwielbiam smutne piosenki :) nawet jak mój humor jest wyśmienity :) takie sobie "dramaty" piosenkowe funduję, nie mając ich w prawdziwym życiu za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cytat na początku posta - niesamowicie prawdziwa prawda ;-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Smutne piosenki i Ania... i u mnie:) Będę wpadać jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam małą sugestię dla Ciebie- czy mogłabyś ustawić tak, aby linki otwierały się w osobnych kartach? Przy przeglądaniu Twoich perełek byłoby to bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zwykle masa wspaniałości, właśnie przeglądam sobie te wszystkie perełki i linki. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Film tygodnia jest wspaniały !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie ja też się zastanawiałam nad shiny box - poważnie warto? Jestem ciekawa Twojej opinii!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojojoj, skąd masz Fire Startera? Też na niego poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcie grzybów jakie apetyczne! Musiałam kliknąć, widząc miniaturkę u kogoś na blogrollu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziś odkryłam Twojego bloga i cały czas jestem podjego urokiem jak również pod urokiem Twojej osoby. Bardzo się cieszę, że będę mogła Cię od dziś podczytywać :-)
    Strasznie podoba mi się kategoria "Radości tygodnia" - taka pozytywna i optymistyczna.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :-)

    PS, A to, że trafiłam dziś na Twojego bloga ląduje u mnie oczywiście w "radościach tygodnia" :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. "wypłatowe zakupy" - jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielniam twojego bloga. Jest tak bardzo naładowany pozytywną energią, że aż chce się na niego wracać! Zdecydowanie jeden z moich ulubionych :)

    Hmm... chyba obejrzę ten film. Uwielbiam takie, które są oparte na prawdziwych faktach. Polecam film "Nietykalni". Francuski, wspaniały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty