Filmy na Boże Narodzenie



1. "To właśnie miłość"
2. "Hania"
3. "To wspaniałe życie"
4. "Zły mikołaj"
5. "Miasteczko Halloween"
6. "Jack Frost"
7. "Cud na 34. ulicy"
8. "Rodzinny dom wariatów"
9. "Holiday"
10. "Czekając na cud"
11. "Family man"
12. "Listy do M."

Każdy z tych filmów w mniejszym lub większym stopniu wiąże się ze Świętami Bożego Narodzenia (lub przynajmniej toczy się w świątecznej scenerii). Większość wprowadza w ten specyficzny, świąteczny klimat, który sprawia, że robi się nam ciepło na sercu. Pomimo, iż w innym okresie roku niektóre z tych filmów mogłyby się wydać zbyt cukierkowe i przesłodzone, to końcem grudnia wszystko się zmienia! Z chęcią zasiadam przed ekranem i wprowadzam się w świąteczny, ociekający dobrem, miłością i życzliwością klimat! A dla równowagi. można zobaczyć filmy toczące się w świątecznej scenerii, jednak traktujące ten temat z  lekkim przymrużeniem oka, które również znalazły się w tym zestawieniu! Najwyższa pora wprowadzić się w bożonarodzeniowy klimat - na przykład poprzez wieczorny seans ze świątecznym filmem!

Komentarze

  1. Listy do M i Holiday muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam co najmniej połowy z tych filmów, więc sporo przede mną oglądania!

    OdpowiedzUsuń
  3. ogladalam tlyko listy do m ale na pewno ogladne cos jeszcze ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieta ta czas kiedy wlaczam tv ;]] ogladalam niedawno holiday na nude.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie skończyłam oglądać Miasteczko Halloween :) Burton geniusz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jack Frost, mój wyciskacz łez! Holiday obejrzałam stosunkowo nie dawno i byłam pozytywnie zaskoczona. Muszę przyznać, że chyba na tyle lubię Cameron Diaz, że każdy film z nią ma dla mnie urok. Co do reszty filmów to mam zupełnie inne typy, ale kilka z listy dobrze by było bym obejrzała, jak chociażby To właśnie miłość, do którego zbieram się na prawdę od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam film Święta Last Minut;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Listy do M i Holiday - mogłabym oglądać co roku tak jak Kevina :) dziękuję za przypomnienie - muszę koniecznie zarządzić pidżama party z mężem, winem i ciepłym kocem! A w tym roku się nam to na pewno uda, bo pierwszy raz wigilię spędzamy we dwójkę - romantycznie i spokojnie, aby wreszcie wszystko z nas zeszło po tej gonitwie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie nr 1 w porywach i 4 :) Dobrych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Listy do M. sa swietne. Moja "must Watch" na swieta jest jeszcze "Grinch" i wlasnie sobie uswiadomilam, ze zostawilam go w KZ i nie wiem, jak sobie teraz bez niego poradze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Listy do M oglądałam w tym roku po raz pierwszy i byłam zaskoczona, że to taki ŚWIETNY FILM :D Bawiłam się nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie Kevin?

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię się 'zasłodzić' na Święta, szczególnie takimi filmami.
    Wesołych, słodkich Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, to ja sobie pozwolę kilka zapisać ;) Czasem lubię takie pogodne kino.

    OdpowiedzUsuń
  15. "To właśnie miłość" i "Listy do M." - jak dla mnie idealne na tę porę roku;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze "Grinch. Świąt nie będzie" i "Opowieść Wigilijna" i "Ekspres Polarny" !

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie dziś randka i właśnie "Listy do M. " :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Listy do M też polecam, bardzo ciepły, przyjemny, wzruszający film :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ojjj znam te filmy - mi bardzo podobal sie Holiday:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  20. "Listy do M." i "To właśnie miłość" rewelacja. "Holiday" osobiście mi się nie podobał. Dzięki za listę, parę tytułów sobie spisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś w końcu zabiorę się, za "to właśnie miłość" :))

    OdpowiedzUsuń
  22. "Holiday" oglądałam dokładnie dwa dni temu i jestem zachwycona Jude Law i Kate Winslet :) To chyba ten brytyjski akcent :)
    Właśnie obejrzałam zwiastun "Noel" i strasznie mi się spodobał! :)
    Kolejny raz inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilkoma tytułami mnie zaskoczyłaś, więc nadrobię na pewno :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. zainspirowałaś mnie, postanowiłam sama założyć bloga i pisać na temat szczęścia, marzeń, zapraszam cię na mojego bloga: http://100thingsbefore.blogspot.com/ Mogłabyś powiedzieć co o nim myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  25. Of kors, "Love actually" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nr. 1 to i mój nr 1 w świątecznych filmach

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, świetny post, szukałam podobnego, gdzie zebrane będą co ciekawsze filmy świąteczne - chciałam poczuć klimat;-) sama nie przepadam jakoś wyjątkowo za Love Actually, obejrzałam raz, ale już mi wystarczy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam mocniejsze kino świąteczne - "Jeniec" - do tego na faktach oraz "Boże Narodzenie" - również na faktach. Oba piękne, oba zapadające na długo. Do obejrzenia koniecznie z facetem ! :) Spodoba się ! Zaręczam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Listy do M, to zdecydowanie najgorszy świąteczny film jaki obejrzałam. Mówię to zupełnie serio z całą moją miłością do głupich komedii.
    Love Actually <3
    Halloween Town <3
    Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strenge?
    Pozdrawiam, W

    OdpowiedzUsuń
  30. Listy do M. - mój nr 1! Cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post! Dla mnie Listy do M i To właśnie miłość to nr 1 :)
    Ale nie znam wszystkich filmów z tej listy - pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie Listy do M. i The Holiday to must have na święta ;) chociaż normalnie takie komedyjki romantyczne sprawiają, że mam ochotę wymiotować :D to te dwa filmy, w okresie świątecznym bardzo lubię :)

    i standardowo Kevin! moja miłość i dzieciństwo! :D

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  33. Listy do M. bardzo lubię i już zostały zaliczone w te święta. Kusi mnie jeszcze bardzo Holiday :-)
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty