Perełki Tygodnia 21.05.2013

Smakołyki Tygodnia

Placuszki bananowe a'la Fitblogerka


Moje kulinarne odkrycie wszech czasów - frytki z selera!



 

Książka Tygodnia

Po raz kolejny jestem zachwycona słowami i inspiracjami pana Jacka Walkiewicza. Bardzo gorąco wszystkim polecam - szczególnie tym, na których wrażenie zrobiły jego wykłady TED. Będę dozować sobie przyjemność czytania tej lektury przez długie, długie dni...

 

Myśl Tygodnia



Linki tygodnia

  • Zdrowie na widelcu - blog pełen kulinarnych inspiracji
  • Niebałaganka przedstawia domowe środki czyszczące - wypróbowałam!
  • Adbuster - wyjątkowo wciągający kanał Youtube, testujący autentyczność rozmaitych reklam
  • Troszkę oszukana kawa, ale jak smakowicie wygląda!
  • Moja obecna tapeta - naprawdę pięknie prezentuje się na pulpicie
  • Pełen inspiracji filmik o prezentach na Dzień Matki - poznany na blogu Moaa
  • I cudeńka, których zakupowi po prostu nie mogłam się oprzeć - Little Hotties - podpatrzone na filmiku powyżej!
  • Make up "no make -up" - to lubię!
  • 50 gestów, które sprawią radość najbliżej osobie - inspiracji w tej kwestii nigdy zbyt wiele!
  • 23 rzeczy.. uwielbiam tego typu posty! Sama jestem w trakcie pisania swojej listy z podsumowaniem ostatniego roku.
  • Kulinarne podróże z Justyną po różnych zakątkach świata!
  • Piknik jak u Scraperki to jedno z mich małych marzeń!
  • Bardzo, bardzo lubię! Made In the 80's
  • A wszystkich z okolic Katowic zapraszam do Len Arte - jedno z najbardziej smakowitych miejsc w mieście (poznane dzięki Design Your Life)



Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 


Komentarze

  1. O rany, ale dziś inspirujesz! :)
    Placuszki i frytki z selera - pychota, obie rzeczy bardzo lubię. Tak samo jak tę kawową owsiankę, choć u mnie prezentowała się chyba trochę mniej okazale. ;) W każdym razie naprawdę polecam ją zrobić.
    Wszystkie linki są na swój sposób inspirujące, ale w szczególności - 50 gestów ku sprawieniu radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze są to najbardziej inspirujące rzeczy w blogosferze! :) Tapetę też wykorzystam, chociaż na te kilka ostatnich dni, a kawę, niby kawę, zrobię po poludniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za podlinkowanie :) No i garść wspaniałych inspiracji, jak np. 50 gestów dla bliskiej osoby ;)

    Adbuster znam i na prawdę fajnie czasem przedstawia ;) A piknik to mój cel na czerwiec! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Wszystko tak inspirujące!! Apropo posta 23 rzeczy... niedługo moje 22 urodziny, może też taką listę stworzę!
    Pięknego wtorku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa dziękuję Ci bardzo! Nie wiedziałam, że ktoś mnie lubi ! (:

    W ogóle to za to uwielbiam blogi, że każdego dnia odkrywa się tyle fajnych rzeczy, na które samemu prawdopodobnie nigdy by się nie trafiło. Ja u Ciebie zawsze znajduję same inspiracje (chociaż placki wrzuciłam do swoich przepisów-do-wypróbowania już wcześniej :)), ale ponieważ jestem z okolic Katowic to ostatni punkt jest dla mnie obowiązkowy, plus adbuster, zdrowienawidelcu i świat-na-talerzu! Dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle się nie zawiodłam :) swoją drogą nie wiedziałam, że Ty też jesteś z okolic Katowic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować te frytki z selera... Wyglądają przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygują mnie frytki z selera. Nie przepadam za selerem, ale wyglądają na pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiedz mi te frytki z selera na prawdę takie dobre? :) ja robiłam z marchewki i wyszły średnie :)) linki zostawiam standardowo na wieczór, zawsze na koniec zostawiam najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę! :) Sama jestem w szoku. Myślę, że to w dużym stopniu zasługa curry :)

      Usuń
  10. Próbowałam zrobić też te frytki, ale niestety nie wyszły mi za dobre, Twoje wyglądają pięknie? Piekłaś je w piekarniku czy smażyłaś na patelni?

    Linki jak zawsze świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piekarniku - wszystko dokładnie tak jak w podlinkowanym przepisie i dużo, dużo przypraw! :)

      Usuń
  11. Tak właśnie patrzę co tyle ludzi nagle pojawiło się na blogu. :) Bardzo mi miło, że mój wpis znalazł się w linkach tygodnia. Obiecuję, że dalej będę się starał tworzyć jak najlepsze treści :))

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że spodobał Ci się mój make up;) czytałam juz o tych frytach z selera i wypróbuję napewno chociaż seler do mnie nie przemawia, ale kto wie, może przygotowany w ten sposób będzie dla mnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaintrygowały mnie te frytki. Ciekawa jestem jak smakują i muszę koniecznie je wypróbować.
    Dzięki za perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o! Koniecznie muszę spróbować tych frytek z selera! :) Podziel się przepisem, albo daj znać gdzie znalazłaś swój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ochotę na te placuszki bananowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda ja mam już pomysł na prezent dla mamy to jednak obejrzenie filmiku dało mi kilka pomysłów na przyszłość :)

    Frytki też na pewno spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hmmm frytki z selera nie jadłam ale jestem bardzo ciekawa tego smaku ;) podoba mi się myśl tygodnia, a Pana profesora Walkiewicza po prostu ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Frytki z selera? Robię!!!
    Dzięki za tą niebywale inspirującą potrawę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciągle przymierzam się do wypróbowania tych frytek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. frytki z selera mnie mocno zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twoje listy! Zawsze wciągają mnie na dłuuuugo :)
    Na pewno wypróbuję frytki i triki na poprawę związku :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje perełki tygodnia, dlatego czuję się tym bardziej zaszczycona, że moje kulinarne poczynania trafiły na tegotygodniową listę ;) Dziękuję i już szykuję kolejne eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również uwielbiam Pana Jacka Walkiewicza. Jestem u Ciebie pierwszy raz i szczerze powiem, że bardzo mi się podoba. Będę zaglądać częściej. Super pomysł z perełkami tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Twoje Perełki Tygodnia, a zwłaszcza linki do innych blogów :) Ile ciekawych stron poznałam dzięki temu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam czytać Twojego bloga. Dzięki niemu znalazłam kilka pomysłów na ogarnięcie się :) I dziś ruszam z wyzwaniem `30 przedmiotów lżejsza`
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te frytki z selera smaży się we frytkownicy standardowo na oleju . Czy są z piekarnika? Pozdrawiam ! W blogu jestem zakochana - codziennie zaglądam czy to z pc czy komórki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piecze się je w piekarniku - wszystko w przepisie, który jest podlinkowany w opisie nad zdjęciem :)

      Usuń
  28. proszę wytłumaczyć te frytki z selera;p

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo jak dużo inspiracji i czytania ! szkoda, że tak mało czasu, żeby to przejrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Weszłam wyjątkowo w szegóły statystyk i patrzę co to za ruch u mnie od Ciebie :-)))
    Dzięki!!! :-* Choć to nie moja zasłucha tylko wspaniałej Laurki :-)

    Fryty z selera są boskie!!! Robiłam niedawno pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za myśl tygodnia i frytki dziękuje bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za podlinkowanie :) Znajomy mówił mi o Adbuster, ale nazwa wyleciała mi z głowy, a dzięki Tobie mam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cieszę się bardzo, że Ci smakowało!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak dobrze do Ciebie zajrzeć :) Dziękuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  35. Frytki z selera do mnie nie przemawiają, pewnie dlatego, że go nie lubię;) Ale te placki bananowe taaak! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej, te placki bananowe wyglądają obłędnie :) U mnie w kuchni zawsze rządzi bananowy chlebek - jest pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Placki bananowe dzięki temu postowi towarzyszą mi już drugi dzień podczas śniadania :) Twoje Perełki zawsze są bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  38. U Ciebie zawsze cos fajnego znajde...no prosze frytki z selera, az przekrecilam glowe ze zdziwienia jak moj pies :)

    OdpowiedzUsuń
  39. inspirujesz jak zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo lubie Twoje wpisy - inspirujesz na max:) pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię pomysł na frytki z selera - chyba kiedyś się w końcu i ja skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo frytki z selera brzmią zachęcająco, z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ulala, frytki z selera? muszę koniecznie wypróbować :) dziękuję za linki! uwielbiam :)

    Ps z tej strony ola z create-your-own-sunshine.blogspot.com, przeniosłam się na wordpress :)

    kiss!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty