Perełki Tygodnia: 23.07.2013

Cytat Tygodnia

"Zamykaj każdy dzień i nie wracaj do niego. 
Zrobiłeś, co mogłeś. 
Palnąłeś przy tym parę gaf i niedorzeczności. 
Zapomnij o nich tak szybko, jak tylko potrafisz. 
Jutro będzie nowy dzień.
 Rozpocznij go bez zmartwień, w nastroju zbyt dobrym,
aby przejmować się bzdurami z przeszłości"

RALPH WALDO EMERSON 

Przyjemność Tygodnia

Za każdym razem zadziwia mnie to, jak cudownie czuję się w otoczeniu natury. Przy każdej kolejnej okazji na nowo odkrywam niezwykłą moc przyrody. Lasy, góry, łąki, strumyki, motyle, słońce - jedna wyprawa, a czuję się jak nowo narodzona.


Film Tygodnia

Spodziewałam się filmu nudnego jak flaki z olejem - ale jak to często bywa, spotkało mnie bardzo pozytywne zaskoczenie. W pewnym momencie śmiałam się na głos sama do siebie, co nie zdarza mi się zbyt często, gdy oglądam film w samotności.


 

 Linki Tygodnia 

 


Zobacz też mój profil na Facebooku

Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Jak zwykle Twoje perełki są nieocenione. Z paletą kolorów trafiłaś idealnie, bardzo mi się przyda. Jeśli chodzi o poniedziałkowe układanie menu to planuję wprowadzić taki system od sierpnia. A w Ubieraj się klasycznie zakochałam się jak tylko zaczęłam czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ci niespodzianka, że mój blog znalazł się w Twoich perełkach. Strasznie mi się zrobiło miło gdy to zobaczyłam, super poprawa nastroju na dzień dobry. :)Jako wierna czytelniczka pilnie obserwowałam twoje wpisy, zwłaszcza wtorkowe, a szczególną uwagę zawsze zwracałam na linki. Mam nadzieję, że nie tylko ten post Ci się u mnie spodobał, gorąco pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  3. w góry tak ! najlepszy odpoczynek, dla ciała dla oczu dla ducha ! :)

    no i jak zawsze dzięki za ciekawe linki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Natura daje mnóstwo pozytywnych emocji i co najważniejsze można się przy niej odprężyć i zapomnieć o wszystkich problemach :-)
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze rozpocząć dzień takim cytatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cytat jest świetny! Nie ma co tracić nowego dnia na zadręczanie, że coś poszło nie tak dzień wcześniej. Bo 'dziś' jest nowy dzień i daje Nam okazje do tego, żeby by l najlepszy! :)) Dla mnie przebywanie w otoczeniu natury, to coś niesamowitego. Mam takie swoje miejsce, w środku lasu, gdzie jest bajecznie i mogę tam siedzieć i siedzieć.. :) ściskam Justynka!

    OdpowiedzUsuń
  7. zabieram się za ten quiz osobowości :) ja również uwielbiam spacery, szczególnie o górach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja "poniedziałkowe menu" układam już od kilku miesięcy - oszczędność czasu i pieniędzy :) Robię sobie z P. dokument na google, mamy już gotowe tabelki, każdy wpisuje swoje pomysły, potem lista zakupów i czasem uda się zrobić jedne zakupy na cały tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Menu na cały tydzień to świetna sprawa i tak jak pisze Emilka oszczędność przede wszystkim czasu. Wystarczą duże zakupy raz w tygodniu, a potem codziennie wystarczy uzupełniać zapas świeżych owoców, warzyw i pieczywa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny cytat i jak zwykle fajne linki. Garderobę miałam przeglądać jutro- teraz wiem chociaż co mam z nią zrobić ;) Od jakiegoś czasu myślę o planowaniu posiłków na cały tydzień ale jakoś nie mogę się zebrać...może teraz mi się uda?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym umieć tak planować menu aby było na cały tydzień, podchodziłam już kilka razy i zazwyczaj brakuje mi pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  12. Papeteria rzeczywiście jest śliczna...aż chce się usiąść i pisać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. układałam menu na 3-4 dni to bardzo pomocne, powinnam do tego wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :) Ja co tydzień układam menu i przyznam że jest to bardzo przydatna sprawa, kończy się bezsensowane latanie po sklepie z krążącymi pomysłami na tysiąc różnych potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no i takie perełki mi się podobają !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cytat świetny, muszę go zapamiętać i wcielić w życie :) A na blog "ubieraj się" z przyjemnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Miło mi, że moje zestawienie podręczników do angielskiego znalazło się w Twoich linkach.
    Pozdrawiam!
    Lasubmersion

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się te Perełeki zwłaszcza dlatego, że sporo wśród nich linków o dbaniu o swój zewnętrzny rozwój ;) A to jako jeden z celów w moim tegorocznym projekcie jest bardzo wysoko postawione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie ładna papeteria. Jak byłam mała robiłam swoją własną, nieźle się przy tym bawiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietna jest ta seria postów :) Zawsze zostawiam ją sobie na koniec, bo wiem, że przepadnę na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam naturę - czuję że żyję gdy jestem blisko niej.
    Piękna papeteria :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  22. moim filmem tygodnia jest "Drogówka" która zaskoczyła mnie swoją zawrotnością akcji jak na polski film.
    A z cytatem się zgadzam, świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nadal nie wiem, jak ty to wszystko znajdujesz :))
    Mi wyjątkowo przypadł do gustu quiz osobowości, w tych perełkach, a to leniuchowanie przez dwie minuty myślałam, że nie dam rady, powtarzałam chyba z 10 razy :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://wherethemagicstarts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię podczytywać Twoje perełki :) A planowanie obiadów jest świetne ! Robię tak już hmmm od kilku lat (oczywiście bywają tygodnie, że nie mam zaplanowanych posiłków, ale szybko wracam do poprzednich przyzwyczajeń z robieniem listy, bo to duża oszczędność zarówno czasu jak i pieniędzy, no i pewność że z obiadu na obiad wykorzystane zostaną wszystkie składniki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty