Perełki Tygodnia: 10.09.2013

Książka Tygodnia

Zachęcona Waszymi opiniami, również sięgnęłam po tę książkę. I faktycznie jest w niej coś, co nie pozwala się od niej oderwać. Niby zwykły poradnik, ale jednak niezwykły.

Wczoraj wieczorem miałam zamiar przeczytać tylko jeden rozdział - skończyło się na tym, że pochłonęłam ponad pół książki! 


 

 Muzyka Tygodnia

Po prostu piękne!



Linki Tygodnia

 

  • Sztuka czasem powstaje przez połączenie ze sobą na pozór zupełnie niepasujących do siebie koncepcji!
  • U mnie teraz również rozpoczął się wielki miesiąc kobiecości - realizuję w tym zakresie cele, które dotąd wciąż odkładałam na później! Bardzo podoba mi się pomysł miesięcznych podsumowań działań na rzecz swojej kobiecości!
  • Jesień nie musi być smutna!
  • Jak zaakceptować siebie? Warto skorzystać z pomysłu Kudels!
  • 12 dróg do dobrego samopoczucia 
  • 7 grzechów głównych - czyli o naszych idealnie wykreowanych blogowych wizerunkach z przymrużeniem oka
  • Ostatnie tchnienie lata - pragnę podtrzymać jak najdłużej!
  • I na koniec coś (dla mnie) na czasie, czyli dieta na piękne włosy


Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. O! Co za niespodzianka :)
    Muszę odebrać "Lekcje...", czekają na mnie w empiku już od 2 tygodni... poza swoim egzemplarzem mam też drugi, do konkursu :)
    A z tym miesięcznym podsumowaniem - to prawdę mówiąc, Ty mnie zainspirowałaś! Właśnie swoimi akcjami "Miesiąc kobiecości" :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, przemiła niespodzianka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie inspirujące linki, bardzo motywujące :)
    Książka mnie ciekawi, bo wszędzie o niej czytam... może też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj przyglądałam się tej książce i chyba muszę się skusić.
    Linki jak najbardziej inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihihi miałam tak samo! książka świetna i inspirująca:)doskonale Cię rozumiem kochana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, dziękuję bardzo! :*
    Poradnik miałam przeczytać, ale jakoś odstraszyły mnie recenzje, więc może jednak się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam tą książkę w Matrasie i pewnie jeszcze po nią wrócę, bo zaciekawiła mnie i coraz częściej trafiam na polecenia jej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle trafiasz w moje gusta idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także miałam napisać o dziewczynce i jej mamie - świetny efekt ich prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze dalas mi Happiholiku pozytywna jesienna dawke optymizmu :) chcialam Ci tylko jeszcze zdać relacje, ze dzięki Twoim krokom szczęścia i metodom wcześniejszego wstawania, malymi kroczkami przez 1,5 miesiąca osiagnelam swój cel. Wstaje o godzinę i 15 minut wcześniej, a mój dzien jest dzięki temu lepszy i pelniejszy. Koniec biegania po domu w szale, jedzenia w pospiechu i pędu do autobusu :) dziekuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow to cudownie! Godzina i 15 minut to masa czasu - jesteś wielka :)

      Usuń
  11. dziękuję za Twoje inspirujące perełki:)książka od dawna za mną chodzi.jestem przekonana,że zawładnęła by moim sercem już od pierwszej strony!;)

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłam się dietą na piękne włosy ;> lecę do linku!XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje linki, jak zawsze, inspirujące i pomocne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień nie musi być smutna! Jesień jest piękna! ;-)
    Zawsze najbardziej w Twoich linkach wyczekuję perełek zdjęciowych, blogów, inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż mogę napisać jak nie to co zwykle pod Twoimi perełkami? Świetny wpis, dużo fajnych linków, za które serdecznie dziękuję, wiele fajnych inspiracji w środku tygodnia <3 Zawsze można na Ciebie liczyć (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujesz każdym postem! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę za dużo wykrzykników.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Anitę! Bardzo fajne linki, biorę się za ich przeglądanie!

    OdpowiedzUsuń
  19. w takim razie, muszę przerobić tę książkę :)) dziękuję z całego serca za umieszczenie mnie na liście :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Znów przez Ciebie mam sto zakładek pootwieranych;) Kiedy ja to wszystko przeczytam? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Za książkę zabieram się i zabieram i nie mogę zabrać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Znalazłam Twojego bloga przez przypadek i strasznie mnie wciągnął :) mam pootwierane tysiąc zakładek i co córa zaśnie to siadam do przeglądania :)

    Będę tu wpadać często ! Z całą pewnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam i nie żałuje. Dla mnie "lekcje..." odkryły prosta prawdę: szanuj siebie, nie odkładaj lepszych ciuchów/ filiżanek etc na "specjalna okazje" bo ta okazja jest własnie TERAZ. Proste, ale dla mnie to odkrycie życia.

    Nie zliczę ile miałam ciuchów, które czekały do specjalnej okazji. Butów- na specjalne okazje. Albo świeczki, kupowałam ich cala masę, ale nigdy nie zapalałam- czekały na odwiedziny koleżanki, na romantyczny wieczór. W końcu uznałam, że ja też zasługuje na czerpanie przyjemności z basku świeć bez okazji. I faktycznie, mała zmiana w sposobie użytkowania- i od razu bardziej lubię swój pokój. Ciesze się na te samotne wieczory ze świecami- nie żebym siedziała nad nimi i obserwowała jak topnieją ;) po prostu umilają wieczór z książką czy zwykle oglądanie telewizji.

    Rozpieszczaj siebie i ciesz sie teraźniejszością- staniesz sie szczęśliwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo wyciągnęłam z tej książki - mimo, że wciąż staram się z tym walczyć, to często wygrywa we mnie "bylejakość". I gdy się nad tym nie zapanuje, można tak byle jak przeżyć całe życie. Przerażająca perspektywa, dlatego muszę przeprowadzić w swoim życiu jakościową rewolucję...

      Usuń
    2. Podnieśmy soje życie o poziom wyżej! :)

      Usuń
  24. Słyszałam już nie raz o tej książce i słyszę po raz kolejny ^^ Muszę po nią siegnąć ale niestety ciągle brakuje mi czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Anitę Lipnicką uwielbiam, ma piękny głos :) Chyba sama się skuszę na książkę, o której wspominasz bo po raz kolejny o niej słyszę i też mam ochotę się w nią zgłębić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty