Perełki Tygodnia: 10.12.2013

Przyjemność Tygodnia

A raczej setki przyjemności jakich doświadczyłam minionego weekendu w tym miejscu. Ale o tym w kolejnym wpisie... :)




 

Linki Tygodnia

  • Podoba mi się manifest Tołpy odnośnie kupowania mniejszych ilości, lepiej dopasowanych kosmetyków
  • Właśnie rozpoczęłam nowy program - Do Happiness. Codziennie dostaję maila z pozytywną rzeczą do wykonania (wczoraj np. miałam wybrać się na półgodzinny spacer, dzisiaj docenić trzy rzeczy). Pewnie w dalszych częściach projektu opowiem wam więcej o moich wrażeniach. Jak na razie to wszystko trąci nieco banałem, ale zobaczymy jak się dalej rozwinie.
  • 50 ciekawych 'lifehacków' - niektórych z nich są dla mnie zupełną nowością - nie widziałam ich jeszcze w setkach innych zestawień, które wciąż powielają to samo
  • Aż ciężko uwierzyć, że to nie jest fotografia...
  • Projekty polegające na robieniu każdego dnia miesiąca zdjęcia w określonej tematyce już chyba wszyscy znamy. Projekt StyleMe, bazujący na podobnej zasadzie, ale dotyczący codziennych stylizacji to dla mnie zupełna nowość!
  • Zdjęcia dzieci z różnych zakątków świata i ich sypialni...
  • Coś inspirującego na zimowy czas i zbliżające się święta - 50 świątecznych tradycji
  • Może pora zapuścić już w głośnikach świąteczne piosenki? Nie wiem jak wy, ale ja je uwielbiam (no może oprócz 'all i want for christmas is you')
  • Roczny plan oszczędzania - nie powiem, wygląda kusząco!
  • Ciekawa alternatywa dla pięcioletniego dziennika - ten można wykonać samodzielnie i to na wiele więcej lat!

 

Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Plan oszczędzania wydrukowałam sobie i planuję zacząć oszczędzać!
    Pierwsze postanowienie noworoczne jest na liście;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam świąteczne piosenki! Mam pytanko, gdzie było zrobione o zdjęcie ?:)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego bez 'All I want for christmas..'? Mi się ona potem nuci do czerwca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie trawię tej piosenki :D

      Usuń
    2. Ja też jej nie lubiłam, dopóki nie zobaczyłam "Love actually" - od tej pory kojarzy mi się z filmem, który bardzo lubię, więc jest ok :)

      Usuń
    3. Ten film też uwielbiam :)

      Usuń
    4. Oj tak, musiałam polubić tą piosenkę po "Love actually", też go uwielbiam

      Usuń
  4. Chciałam dołączyć do tej akcji "Do Happiness" ale czy to jest płatne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie płaciłam - zapisałam się po prostu na tą drugą opcję, poczekałam około tygodnia i mam już dostęp za darmo.

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten projekt "DO happiness" szkoda tylko, że płatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest płatny jeżeli się zapiszesz i trochę poczekasz :)

      Usuń
    2. Już oczekuję w kolejce :)

      Usuń
  6. Świetne te lifehacki :) No i piosenki świąteczne, ja już od początku grudnia się nimi nastrajam, chociaż moja ulubiona to Shake up Christmas - tak bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co, ja koncze 1 rok 5 letniego kalendarza i dobrze mi z nim :) Sypialnie urokliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zacznę oszczędzać, bo co jak co, ale kasy trzymać ni umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tego typu postach dość często zdarza się, ze nie znajduję rzeczy dla mnie nowych lub interesujących, ale tym razem u Ciebie było inaczej - otworzyłam większość stron, które podałaś.
    Bardzo podoba mi się pomysł dziennika pięcioletniego. Muszę się nad nim poważnie zastanowić, chociaż myślę, że cena takiego cuda okaże się dla mnie zaporowa. Świetny jest też roczny plan oszczędzania. Mam już cel, na który chcę (i muszę) oszczędzać, a teraz mam też sposób. Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zamieszczać w Perełkach... prawdziwe perełki :) To co autentycznie mnie zachwyci, zaskoczy, zmusi do myślenia itp. :)

      Usuń
  10. Gdzie latają takie anioły?:)
    Co do tołpy - właśnie stałam się jej wierną fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak to jest, że zawsze mam ochotę kliknąc we wszystko, co przygotowałaś? dziennik pięcioletni chętnie zacznę prowadzić od przyszłego roku, kiedy zacznę studia ; ) za to oszczędzać mogę zacząć już dzisiaj, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle same fajne rzeczy u Ciebie, zdjęcia dzieciaków z ich sypialniami <3
    Nie dałam rady wszystkiego tak dokładnie przejrzeć jak bym chciała, dopiero jestem na półmetku - uwielbiam Twoje perełki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Desktop Perpetual Calendar skradł moje serce, 50 ciekawych 'lifehacków' rewelacja, niektóre też są dla mnie nowością ale naprawdę same fajne pomysły! O ipadowym Morganie Freemanie nie mówię nawet bo szczęka opadła mi do samej ziemi. Roczny plan oszczędzania - chyba znalazłam postanowienie noworoczne, z którego będę się cieszyć za rok jak łysy do sera czy jak to tam leciało :P Także dzięki za perełki, inspiracje w środku tygodnia to jest to <3

      Usuń
  13. Sposób oszczędzania zamierzam wykorzystać:)
    Do tej pory u mnie spisuje się metoda 1 i 2 zł do słoika przez cały miesiąc, pod koniec na konto oszczędnościowe;) Natomiast 5 zł lądują w ogromnej puszcze - na remont;) Ciekawa jestem ile się uzbiera jak już wypełnię całą puchę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy plan oszczędzania. Jeśli będę mogła zaplanować takie przelewy, na pewno plan zostanie wprowadzony w życie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten plan oszczędzania przypomniał mi jedną historię. Kiedyś wykładowca przedstawiła nam przykład jak w 20 dni stać się milionerem (no prawie) zaczynając od 1 zł. Codziennie podwajasz odłożona sumę. Pierwszego dnia 1 zł, drugiego podwajasz ją czyli już 2 zł, trzeciego dnia podwajasz czyli 4 zł, czwartego podwajasz czyli 8 zł, piątego podwajasz czyli mamy już 16 zł... itd itd Po 21 dniach budzimy się z milionem w naszej śwince skarbonce ;)
    Oczywiście do wykonania pierwszy tydzień potem się robi trudniej.
    Ten plan oszczędzania u Ciebie wygląda duuużo prościej, spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, z tym który poleciłam może nie zostaniemy milionerami, ale pod koniec roku skarbonka może być znacznie pełniejsza ;)

      Usuń
  17. Alternatywa do pięcioletniego dziennika zupełnie mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz zamiar oszczędzać w złotówkach czy w dolarach? Podoba mi się ten plan chyba też się przyłączę.
    A jak zobaczyłem portret Freemana to usiadłem w kącie i cicho zapłakałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na początku w dolarach, później jak stawki wzrosną w złotówkach ;)

      Usuń
  19. Świąteczne piosenki????? R U kidding me?????

    OdpowiedzUsuń
  20. A strona Tołpy - super! Gdyby każdy producent miał takie odpowiedzialne podejście i uczył tego konsumentów...

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastyczne zdjęcie i super na nim wyglądasz!
    napisz koniecznie coś więcej o tym wspaniałym wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha! :) Fajna sprawa z tym "Do Happines"
    Codziennie dostawać instrukcje w stylu uśmiechaj się, idź na spacer genialne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Znak z nisko przelatującymi aniołami kojarzy mi się z Lanckoroną, która nazywana jest Miastem Aniołów, ale byłam i nie widziałam, więc się zastanawiam czy przeoczyłam czy to inne miejsce ;) Z perełek najbardziej poruszyło mnie zestawienie portretów dzieci i ich sypialnie!! Poruszające!!

    OdpowiedzUsuń
  24. oj te perełki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to czekam na kolejny wpis bo jestem ciekawa! :)

    (coraz-mniej, mam nowy nick :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ha! a ja jako jedna z najmniej romantycznych osób na świecie uwielbiam All I want for Christmas... :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. mnie "do happiness" rozczarowało, mam nadzieję, że u Ciebie będzie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już powoli odpalam listę świątecznych przebojów :D Staram się szukać takich utworów, które nie są puszczane co roku w każdym radiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, uwielbiam Twoje wpisy!
    Pozdrowienia z czerwonej sofy;

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzie ty znajdujesz te stronki? :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzeczywiście prawdziwe perełki ! Jesteś wspaniałą inspiracją.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty