Perełki Tygodnia: 31.12.2013

Cytat Tygodnia

 

To jeden z tych cytatów, który zmienia myślenie. Niby nic wielkiego, niby nic odkrywczego, ale jednak jest w nim coś, co bardzo mocno mnie poruszyło.

 

 Linki Tygodnia

  •  Jak dużo czasu marnujemy podczas pracy?
  • Niesamowite prace Erika Johanssona. To dla mnie sztuka w swym pierwotnym, najczystszym zamiarze - skłaniająca do myślenia, poruszająca, zaskakująca.
  • Niesamowicie piękna seria zdjęć - dziewczyna prowadząca fotografa przez świat
  • Najbardziej pomysłowe opakowania - ludzka kreatywność chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać
  • Jak zwiększyć pewność siebie? 10 stosunkowo prostych sposobów - sztuczek.
  • Porządki w szafie w dziesięciu krokach Styledigger. Strzeżcie się ubrania, nadchodzę!
  • Znane piosenki wykorzystujące motywy ze starych utworów - przy kilku pozycjach mocno się zdziwiłam!
  • Ścieżki świecące w nocy - trzeba przyznać, że prezentują się naprawdę oryginalnie
  • Czasem mnie też kusi tak wczesne wstawanie, żeby jeszcze przed pracą zrobić coś pożytecznego lub po prostu przyjemnego dla siebie. Czwarta rano może brzmieć przerażająco, ale z drugiej strony to prawie 3 godziny dodatkowego czasu niejako w prezencie...
  • Niesamowicie spodobało mi się dzielenie zadań do zrobienia ze względu na potrzebną do ich wykonania energię. Gdy mam dużo siły i entuzjazmu do działania mogę wykonywać 'energo-chłonne' zadania takie jak na przykład pisanie pracy magisterskiej. W momentach gdy nie czuję się najlepiej, mogę znaleźć czas na inne, mniej męczące czynności. Genialne!



Zobacz też mój profil na Facebooku
Obserwuj Happyholic na BlogLovin 

Komentarze

  1. Fajne zamknięcie roku :)
    Udanej imprezy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Twoje perełki :) Dobrze, że są, szczególnie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzka kreatywność faktycznie nie zna granic! wszystkiego dobrego ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu jestem zachwycona linkami, które podrzucasz w tej kategorii wpisów. Świetna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu jak zobaczyłam prace Erika Johanssona od razu przypomniał mi się Twardoch, nie wiem czy znasz, to nasz polski artysta, która jest dla mnie niesamowicie zaskakujący a jego prace zawsze, ale to zawsze skłaniają do refleksji. Podoba mi się też ten projekt "Follow me" aczkolwiek bardziej te prace przypominają obrazy niż zdjęcia i nie jest do końca pewna czy to zaleta. Od niektórych aż bije sztuczność.

    Opakowania są faktycznie kreatywne na maxa, szczena opada. Ech nie będę Ci tu opisywać wszystkich linków po kolei - po prostu jak zwykle super garść inspiracji czyli idealne zakończenie tego roku (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdzam galerie tego artysty, bo chodzi o o Dariusza Twardocha, tak :)?

      Usuń
  6. I kolejna porcja świetnych linków u ciebie- uwielbiam te posty u ciebie bo zawsze znajduje coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie ścieżki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosiłabym o tłumaczenie niektórych postów.. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie, są dwa wyjścia - nauczyć się angielskiego albo zatrudnić sobie osobistego tłumacza, takie mamy czasy, że dziś dużo ciekawych rzeczy jest po angielsku i nie ma co się na to obrażać ;)

      Usuń
    2. W ostatnich Perełkach pod jednym z podobnych komentarzy tłumaczyłam, dlaczego niektóre linki są z zagranicznych stron :) Nie będę już do tego wracać.

      Usuń
  9. a myślałam, że coś mnie zaskoczy, wszystkie opakowania już niestety widziałam :D Natomiast ścieżki są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, ale miło, dziękuję! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zawsze problem z tym wcześniejszym wstawaniem (z samą ideą). I nie istotne czy jest to 4,5 czy może 6 godzina. Teoretycznie chodzi o zyskanie godzin w ciągu dnia, godzin dla siebie. Uważam jednek, że jest to tylko pozorne bo chyba większość osób, żeby wstać o tak wczesnej porze, kładzie się wcześniej spać. Znaczy to tylko tyle, że zmienia godziny swojej aktywności, ale nie zmieniach ich ilości. Jeśli jest inaczej i np jesteście w stanie działać do 23 czy północy, a później wstawać o 4 czy 5 to proszę zdradźcie mi te magiczne sposoby, żeby być wypoczętą i wyspaną, no i jeszcze obudzić sie o tej 4 ;)

    Pozdrawiam w Nowym Roku
    nn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wtedy chodzi się wcześniej spać. Ale rano można skupić myśli, popracować czy zrobić coś dla siebie jakby w zupełnie innej jakości. Kiedyś gdy miałam jeszcze dużo zaliczeń na studiach w trakcie semestru, zawsze wolałam wstać wcześnie rano i się pouczyć niż siedzieć do nocy. W zupełnie inny sposób przyswajałam wiedzę, gdy nic mnie nie rozpraszało i nie byłam jeszcze zmęczona żadnymi innymi aktywnościami :)

      I dotyczy to także innych aktywności - rano po prostu panuje inny 'klimat'. Natomiast ten system może zupełnie nie sprawdzić się u osób, które po prostu wolą pracować wieczorem i wtedy są najaktywniejsze.

      Usuń
  12. Bardzo inspirujące linki. Z tym wstawaniem tak już jest, że im wcześniej położę się spać, tym bardziej wypoczęta się budzę, nawet wcześnie rano.

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie urzekła mnie seria zdjęć z dziewczyną prowadzącą fotografa! Aż chciałoby się zrobić taką serię zdjęć w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyna prowadząca fotografa za rękę BOMBA! Nie trzeba być ładnym wszystkie zdjęcia od tyłu :P Oraz sposób na ćwiczenie pewności siebie i siadanie w pierwszej ławce, całkiem orzeźwiający pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAAA! I jeszcze PUDŁO MIĘCZAKA mnie powaliło :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cytat bardzo mi się podoba ;)
    już zabieram się za przeglądanie linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, jestem w poleconych linkach, dziękuję! Jak mi miło :) Mam nadzieję że rok 2014 już zdążył Cię miło przywitać no i że na tym nie skończy!

    www.oldfashionedgirl.pl - ta od "Znanych piosenek wykorzystujących motywy ze starych utworów" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty